درگاه اینترنتی

فروش آنلاین با یک درگاه اینترنتی

 
 
 

درگاه اینترنتی؛ بستری را فراهم می‌کند تا سایت و کسب و کار خود را به شبکه پرداخت الکترونیک کشور متصل نمایید و در 24 ساعت شبانه روز بصورت آنلاین فروش داشته باشید! 

رایان پی باهمکاری دیگر شرکت‌ها، بیش از 10 سال تجربه در زمینه پرداخت را همراه خود دارد، چالش‌ها و مشکلات زیادی را در زمینه پرداخت پشت سر گذاشته است. بنابراین با درگاه اینترنتی رایان پی، با خیال راحت به گسترش کسب و کار خود بپردازید و در کمال آسایش، از امنیت و پایداری خدمات ما بهرمند شوید.

درخواست درگاه اینترنتی

درگاه اینترنتی

مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه اینترنتی رایان پی

بیشترین درصد موفقیت درگاه اینترنتی

با صحت بالای 99.5 درصدی تراکنش، شکست در پرداخت رخ نخواهد داد و خریدار پرداخت موفقی خواهد داشت.

بهره‌گیری از قوی ترین سیستم‌های تضمین امنیت اطلاعات

امنیت در حوزه مالی و درگاه اینترنتی دارای اهمیت بالایی است، رایان پی براساس استاندارهای جهانی و مقررات شاپرک، امنیت اطلاعات مالی شما را تضمین می‌کند.

سرعت بالای انجام تراکنش

درگاه رایان پی با داشتن سرورهای قدرتمند، فرایند انجام تراکنش را در کمترین زمان مدیریت می‌کند، این ویژگی تجربه کاربری بهتری را برای خریداران اینترنتی شما ایجاد می‌کند.

99 تراکنش پرداخت در ثانیه

در ایران هر ثانیه، بطور میانگین ۷۳ تراکنش خرید اینترنتی انجام می‌شود، درگاه اینترنتی رایان پی، قابلیت مدیریت 99 تراکنش همزمان در ثانیه را دارد.

قرارداد هوشمند

کارمزد، نحوه تسویه، درصد تسهیم و موارد کاربردی دیگر در قرارداد هوشمند هر پذیرنده تعیین شده است. سیستم رایان پی، براساس این قرارداد عملیات مورد نظر را انجام می‌دهد، بنابراین میزان کارمزد و ویژگی‌های دیگر در قرارداد هوشمند هر پذیرنده قابلیت سفارشی شدن را دارد.

تسویه روازنه و اتوماتیک

تسویه‌حساب درگاه پرداخت براساس قرارداد هوشمند، کاملا اتوماتیک و روزانه انجام می‌شود.

کارمزد درگاه اینترنتی

سعی کرده‌ایم با توجه به کیفیت خدمات، منصفانه ترین قیمت را برای کارمزد درگاه اینترنتی ارائه دهیم.

با توجه به اینکه بیشتر کسب و کارها در آغاز به درآمدزایی نرسیده اند، به مدت دو هفته (30 تراکنش) استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی، رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای در این مدت پرداخت نخواهید کرد. تا زمانی که از درگاه اینترنتی تراکنش موفق نداشته باشید، کارمزدی هم پرداخت نخواهید کرد!

استفاده از درگاه پرداخت رایگان به مدت دو هفته (30 تراکنش)، برای شما این مزیت را خواهد داشت که با نحوه پشتیبانی و خدمات رایان پی آشنا شوید، و سپس همراه همیشگی ما خواهید شد.

1 درصد تا سقف 2000 تومان

اگر از درگاه پرداخت، مبلغ صد میلیون پرداخت شود، به جای 1 درصد، فقط 2000 تومان هزینه درگاه کسر می‌گردد. از طرفی کمتر از 200 هزار تومان از درگاه توسط مشتری پرداخت شود، 1 درصد از مبلغ تراکنش به عنوان کارمزد کسر خواهد شد. مبلغ بین 1500 تومان تا 200 هزار تومان 1 درصد کارمزد و مبلغ بیش از 200 هزار تومان، کارمزد ثابت 2000 تومان است!

مبلغ تراکنش : واریزی شما : مبلغ کارمزد :

نحوه تسویه

تسویه حساب درگاه پرداخت، بصورت روزانه، اتوماتیک در چرخه پایا بانکی انجام می‌شود، بدین صورت اگر روز شنبه شما تراکنش‌های موفق داشته باشید، مجموع مبلغ تراکنش‌ها بعد از کسر کارمزد، روز یکشنبه قبل از ساعت 16 به حساب تعیین شده در قرارداد درگاه واریز می‌گردد.

لازم به ذکر است، گاهی چرخه پایا توسط بانک مرکزی تغییر یا اختلال در آن ایجاد می‌شود، که در این مواقع در اولین چرخه موجود تسویه به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

مراحل و مدارک دریافت درگاه

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چند مرحله ساده را باید انجام دهید تا کمتر از یک روز کاری، درگاه اینترنتی فعال در اختیار شما قرار بگیرد.

اطلاعات مورد نیاز : ایمیل، کد ملی، شماره شناسنامه، تصویر کارت ملی و شناسنامه و تصویر احراز هویت، آدرس وب سایت، شماره شبا، آدرس و کدپستی، نماد الکترونیک، کدمالیاتی، مجوز کسب و کار

*در صورت نداشتن کد مالیاتی یا ای نماد، می‌توانید درگاه پرداخت بصورت اشتراکی دریافت و فروش آنلاین خود را آغاز نموده و سپس در فرصت مقرر اقدام به تکمیل اطلاعات (دریافت ای نماد و کد مالیاتی) و فعال سازی ترمینال اختصاصی خود نمایید.

1. ثبت درخواست

از طریق فرم درخواست درگاه اینترنتی، درخواست و پلتفرم کسب و کار خود را برای ما ارسال نمایید.

2. ثبت اطلاعات کسب و کار

در این مرحله نیاز است تا اطلاعاتی از کسب و کارتان مانند نام برند، شماره تلفن ثابت و موبایل، آدرس پستی را ثبت نمایید.

3. احراز هویت

برای افزایش امنیت و جلوگیری از کلاه‌برداری، با ارسال اطلاعات شناسنامه‌ای و آپلود تصویر کارت ملی، شناسنامه و تصویر احراز هویت، تاییدیه مدارک شما انجام می‌شود، از قبل این مدارک را آماده داشته باشید تا مراحل دریافت درگاه پرداخت شما سریع‌تر انجام شود.

4. نصب و فعال سازی

بعد از انجام مراحل بالا و بررسی مدارک ارسالی، اطلاعات درگاه اینترنتی به ایمیل ثبت نامی ارسال می‌گردد، شما می‌توانید از طریق دانشنامه رایان پی، درگاه پرداخت را در سایت خود فعال و پیاده سازی نمایید.

رایان پی دارای افزونه پرداخت برای ووکامرس و نمونه کد به زبان‌های برنامه نویسی برای پیاده‌سازی API می‌باشد که از طریق آن بتوانید کسب و کار خود را سریع‌تر به شبکه پرداخت متصل نمایید.

پشتیانی

رایان پی در تلاش است تا بهترین پشتیبانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید با ما در تماس باشید تا در هر قدم همراه شما باشیم تا بر اساس کسب و کار شما بهتر سرویس پرداخت را انتخاب نمایید!

  • تلفن : 02192003574
  • واتس اپ : ۰۹۰۲۲۲۳۳۱۰۸