صفحه درگاه پرداخت شخصی خود را ایجاد کن!

منظور از پرداخت شخصی، آن دسته از تراکنش‌‌های مالی‌‌ست که فرد برای امور شخصی خود انجام می‌دهد و لزوما مربوط به یک کسب و کار نیست. گاهی پیش آمده است که شما می‌‌خواهید مبلغی را بنا به دلایلی، از فرد خاصی دریافت کنید و شخص مقابل برای واریز وجه با مشکلاتی مانند:  فراموشی رمز عبور اپ و اینترنت بانک، استفاده از سقف روزانه، عدم امکان مراجعه به عابر بانک، مبلغ انتقال بیشتر از سقف بانکی و … روبرو بوده است. در چنین موقعیتی با ارائه درگاه پرداخت شخصی به صورت لینک پرداخت، فرد مورد نظر قادر خواهد بود با اتصال به صفحه پرداخت آنلاین شخصی شما، مبلغ خواسته شده را واریز کند. از سرویس‌های مشابه خارجی می‌توان به UPI اشاره کرد.

هر یک از ما، به طور معمول، تراکنش‌‌های مالی متعددی برای انجام امور روزمره زندگی و کسب و کار خود انجام می‌دهیم؛ و برای انتقال وجه در راستای انجام این امور، بیشتر مواقع، از روش کارت به کارت و یا (برای مبالغ بالاتر) از سیستم‌های پایا و سانتا بهره می‌گیریم که استفاده از هر یک از این روش‌ها نیازمند تبادل اطلاعاتی مانند شماره کارت، شماره حساب و… است. اما بسیاری از افراد به جهت در نظر گرفتن مسائل امنیتی حساب بانکی خود، تمایلی به قرار دادن این اطلاعات در اختیار سایرین ندارند.

ساخت درگاه پرداخت شخصی، راهکار مناسبی برای اخذ وجه توسط این افراد می‌باشد. درگاه پرداخت شخصی یا لینک پرداخت رایان پی، بدون نیاز به تبادل این اطلاعات، امکان انتقال وجه برای اشخاص را فراهم آورده است. شما با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان پی می‌توانید، به جای ارسال اطلاعات حساب بانکی خود برای دریافت وجه، لینک اختصاصی پرداخت خود را در اختیار سایرین قرار دهید تا آنها تنها با یک کلیک وارد صفحه پرداخت اینترنتی شده و وجه مورد نظر را واریز کنند.

کاربردهای درگاه پرداخت شخصی

اگر شما در بازار فعالیت می‌کنید یا با توجه به نوع کسب و کارتان، برای فروش بیشتر نیاز به تسریع دریافت وجه از مشتری خود دارید، یا در صورتی که برای مدیریت و بررسی تراکنش‌های روزانه، ماهانه یا… با دردسرهای نگه‌داشتن فیش‌های واریزی و زمانبر بودن پروسه مدیریت تراکنش‌ها مواجه هستید نیز لینک پرداخت شخصی رایان پی به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان پی و با ارائه لینک پرداخت به مشتری خود، در لحظه وجه مورد نظر را از مشتری دریافت نمایید. همچنین برای مدیریت و بررسی تراکنش‌های انجام شده نیز می‌توانید از پنل اختصاصی که شرکت رایان‌پی به این منظور در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید.

درگاه پرداخت شخصی برای معالمه شخصی

اجازه دهید مثال دیگری از کاربرد درگاه پرداخت شخصی را باهم مرور کنیم : ممکن است شما برای فروش لوازم دست دوم خود از اپلیکشن‌های دیوار و شیپور استفاده کرده‌باشید. در این اپلیکیشن‌ها، خریدار بعد از مشاهده کالا و تصمیم به خرید، از شما درخواست می‌کند تا شماره کارت یا شماره حساب بانکی خود را به منظور انتقال وجه برای او ارسال کنید.

برای انتقال وجه، اگر مبلغ کالای شما بالاتر از سقف مجاز انتقال باشد، ناچار به استفاده از روش‌هایی مانند پایا و سانتا خواهید بود، که در این صورت نیز اگر بانک مربوطه یکسان نباشد، براساس چرخه بانک مرکزی، این پروسه به مدت چند ساعت تا یک روز به طول می‌انجامد در حالی که شما نیاز دارید در همان لحظه، از انجام تراکنش واریز خریدار اطمینان حاصل نمایید. راه حل این چالش نیز ساخت درگاه پرداخت شخصی است.

شما با استفاده از لینک پرداخت درگاه شخصی رایان پی، می‌توانید با تعیین مبلغ تا سقف 100 میلیون تومان و ارسال لینک پرداخت به خریدار، هزینه کالای خود را دریافت کنید؛ همچنین جهت اطمینان از صحت واریزی نیز به پنل اختصاصی خود مراجعه نموده و یا از سرویس پیامکی رایان پی استفاده کنید.

رایان پی برای افرادی که به واسطه کسب و کارشان نیازمند نقل و انتقال مالی با مبالغ بالا هستند، سرویسی کاربردی و حرفه‌ای را فراهم کرده است که پرداخت‌هایی مطمئن و سریع را تضمین می‌کند. با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان پی امکان واریز مبلغ تا سقف 100 میلیون تومان در روز وجود دارد.

ویژگی‌های درگاه پرداخت شخصی

  • کارمزد کمتر از هزینه کارت به کارت

  • کوتاه بودن لینک پرداخت

  • کسر کارمزد از مشتری

  • نمایش اسم فروشگاه و لوگو شما

  • تعیین مبلغ دلخواه یا ثابت برای جلوگیری از خطا پرداخت

  • امکان بررسی آنی موفق/ناموفق بودن انتقال وجه

  • ساخت بی‌نهایت لینک پرداخت

  • فعال و غیرفعال کردن لینک پرداخت هر محصول ( اتمام موجودی)

    ساخت صفحه پرداخت آنلاین

    برای ساخت صفحه پرداخت اینترنتی، نخست نیاز است شما دارای درگاه پرداخت باشید تا مشتریان شما بتوانید از طریق درگاه پرداخت واریز وجه را انجام دهند، برای داشتن درگاه پرداخت شما می‌توانید از شرکت‌های پرداخت یار خدمات مربوط به درگاه پرداخت را با عنوان لینک پرداخت دریافت نمایید.

    اگر شما از رایان پی اقدام به ساخت لینک پرداخت شخصی کنید، لینک اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود با قرار دادن لینک در اختیار مشتریان با کلیک بر روی آن وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوند و نیاز نیست شما صفحه پرداخت بسازید.

    حال اگر میخواهید صفحه پرداخت آنلاین سفارشی داشته باشید، لینک پرداخت رایان پی این قابلیت را داراست که بتوانید به فیلدهای صفحه پرداخت را سفارشی کنید و فیلدهای جدیدی را به فرم پرداخت اضافه نمایید، به طور مثال در زمان ثبت سفارش نیاز دارید رنگ محصول یا اندازه آن درج شود، که در این صورت با اضافه کردن فیلد رنگ یا سایز به صفحه پرداخت، ثبت سفارش بهتر و دقیق‌تری خواهید داشت.

    حال فرض کنیم شما نیاز به ساخت صفحه پرداخت مجزا دارید و می‌خواهید صفحه پرداخت ویژه خود را ایجاد نمایید، در این صورت تا حدودی باید به html و css آشنایی داشته باشید و همچنین دارای دامنه و هاست مجزا باشید که صفحه پرداختی که ایجاد میکنید در دسترس باشد. در این صورت با ساخت صفحه و قرار دادن دکمه پرداخت در آن می‌توانید بصورت مجزا و حرفه‌ای‌تر صفحه محصول خود را ایجاد نمایید و مشتری را با دکمه پرداخت به صفحه پرداخت هدایت نمایید.

    نمونه صفحه پرداخت

    برای نمونه صفحه پرداخت با استفاده از لینک پرداخت رایان پی، برای استفاده از درگاه شخصی برای دریافت وجه از دوستان ایجاد شده است که می‌توانید بصورت آنلاین مشاهده نمایید. برای مشاهده صفحه پرداخت بصورت زنده، بر روی “نمونه صفحه پرداخت” کلیک نمایید.

    نمونه صفحه پرداخت آنلاینمراحل دریافت درگاه پرداخت شخصی

    برای دریافت درگاه و ساخت صفحه پرداخت شخصی، شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد فرم درخواست درگاه پرداخت شخصی شده و اطلاعات هویتی خود را وارد نمایید. پس از تکمیل فرم و بارگزاری مدارک هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه یا …، کارشناسان رایان‌پی مدارک و اطلاعات هویتی شما را بررسی می‌نمایند و در صورت تایید شدن اطلاعات و مدارک هویتی ارسال شده، نهایتا تا یک روز کاری پس از تکمیل مراحل فوق، با شما تماس خواهند گرفت و شما را تا دریافت درگاه پرداخت شخصی همراهی خواهند کرد.

    درخواست درگاه پرداخت شخصی

    مراحل درگاه پرداخت شخصی رایان پی در دو مرحله، 1. ثبت درخواست با اطلاعات اولیه 2. احراز هویت با اپلود تصویر کارت ملی، شناسنامه و تصویر تعهدنامه (شامل کارت ملی، متن تعهدنامه، چهره شما) قابل انجام است.

    نحوه محاسبه کارمزد و تسویه درگاه

    کارمزد استفاده از درگاه پرداخت شخصی مبلغ ثابت 600 تومان می‌باشد که از هزینه انتقال وجه کارت به کارت نیز کمتر است. این هزینه را دارنده درگاه پرداخت شخصی پرداخت می‌کند و به ازای هر تراکنش از مبلغ واریزی شما کسر خواهد شد.

    تسویه حساب دارندگان درگاه پرداخت شخصی رایان‌پی به صورت‌ روزانه و خودکار انجام خواهد شد. مبالغ واریزی مشریان شما، به کیف پول اختصاص یافته به شما در بخش مدیریت درگاه پرداخت رایان‌پی واریز می‌شود و در انتهای هر روز کاری به صورت خودکار به حساب اعلام شده از جانب شما واریز می‌گردد.

    مشاهده کارمزد و نحوه تسویه