پرداخت کرایه تاکسی با بارکد خوان و آنلاین

همه‌ی ما بارها هنگام استفاده از تاکسی‌های شهری با مشکل پرداخت کرایه تاکسی مواجه شده‌ایم. ممکن است ناگهان وقتی دست در جیب‌مان کرده‌ایم، یادمان آمده باشد دسته‌ی اسکناس‌ها را در خانه جا گذاشته‌ایم. ممکن است ناگهان متوجه شده‌ باشیم هیچ پول خردی در جیب‌مان نداریم و راننده‌ی بی‌نوا مجبور شده باشد با کلی غرولُند، تمام پول خردهای داشبوردش را به ما بدهد، و یا اصلا از خیر کرایه‌اش بگذرد.

درخواست سامانه پرداخت برای تاکسی

سال‌های گذشته همه‌گیری ویروس کرونا هم مزید بر این علت‌ها شده است و دیگر کم‌تر کسی اسکناس خرد توی جیبش می‌گذارد. ترس از واگیری ویروس، اسکناس‌ها را بیش از پیش از چرخه‌ی مالی جامعه بیرون راند. همین ماجرا هم سبب پدید آمدن بسیاری مشکلات برای راننده‌های تاکسی و به تبع آن مسافرها شده است. استفاده از سرویس لینک پرداخت، در واقع راه‌حلی نوین برای فائق آمدن به معضل دیرپا و همیشگی پرداخت کرایه تاکسی خواهد بود. به عبارت دیگر سرویس لینک پرداخت می‌تواند کلید حل این مسئله باشد که شرکت‌های تاکسیرانی به رانندگان زیرمجموعه‌ی خود ارائه خواهند داد. در ادامه به مزایای بهرمندی ناوگان تاکسیرانی شهری از سرویس پرداخت آنلاین می‌پردازیم.

پرداخت کرایه تاکسی با بارکد خوان

لینک پرداخت سرویسی الکترونیکی است که در این روزهای سخت کرونایی، می‌تواند به کمک کادر درمان کشور بیاید. می‌پرسید چه‌گونه؟ جدا از امکانات ویژه‌ای که پرداخت کرایه تاکسی بصورت آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد، اکنون در وضعیت فعلی شرکت‌های تاکسیرانی شهری می‌توانند با تجهیز ناوگان خود به سرویس لینک پرداخت، گام موثری در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بردارند.

پرداخت کرایه تاکسی با بارکد خوان

حذف پول خردها از توی دست مردم و در ازای آن ارائه‌ی سرویس نوین و ساده‌ای مانند لینک پرداخت برای رانندگان تاکسی، خدمت بزرگی به جامعه‌ی ملتهب کنونی ما به شمار می‌آید. در واقع لینک پرداخت به سادگی می تواند در داخل هر تاکسی شهری به صورت برچسبی یا qr کد قابل رویت، در دسترس مسافران قرار بگیرد. مسافران نیز به طور حتم ترجیح می‌دهند دست‌کم در شرایط فعلی به جای رد و بدل کردن اسکناس‌های آلوده، از طریق گوشی هوشمند خود، و با برنامه بارکد خوان، برچسب را اسکم کرده و کرایه‌ تاکسی‌شان را به صورت آنلاین حساب کنند. پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی با حدف اسکناس‌ها از چرخه‌ی مالی جامعه، نقش موثری درکاهش انتشار ویروس کرونا خواهد داشت.

امکانی برای تمام مسافربرها

برای استفاده از سرویس پرداخت اینترنتی محدودیت خاصی وجود ندارد. به عبارت دیگر اگر شما راننده تاکسی هستید و یا مسافربری شخصی به شمار می‌آیید، در هر دو حالت می‌توانید از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌‌ی این سرویس مانند شرکت رایان‌پی، لینک پرداخت برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی بهرمند شوید. برای این‌که دیگر مجبور نباشید در هر نوبت شماره کارت بانکی خود را در اختیار مسافرها قرار دهید و یا پرداخت کرایه را به زمان دیگری موکول کنید، بهتر است با استفاده از برچسب و بارکدخوان کرایه تاکسی را دریافت کنید.

اما چه‌گونه می‌شود یک لینک‌ پرداخت برای پرداخت کرایه تاکسی دریافت کرد؟ در گام نخست باید وارد سایت شرکت رایان‌پی شوید و سپس برای دریافت یک لینک‌ پرداخت شخصی کافی است مراحل ساده‌ی ثبت‌نام را در سایت تکمیل کنید. مراحلی که شامل چند اقدام ساده از جمله: ارائه‌ی مدارک شخصی و بانکی، عبور از مرحله‌ی احراز هویت و در نهایت ساختن لینک پرداخت پرداخت کرایه (محصول) خواهد بود.

آنگاه با تکمیل مراحل یاد شده، سرویس مورد نظر به شما ارائه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید برای مطالعه‌ی جزییات مراحل دریافت لینک پرداخت رایان‌پی، به مقالات مشابه در این سایت مراجعه نمایید. توجه کنید که این سرویس می‌تواند به شکل یک کد الکترونیکی یا QR کد نیز در اختیار شما قرار بگیرد. از آن پس شما می‌توانید علاوه‌بر این‌که کد مربوطه را برای اسکن توسط بارکدخوان و واریز کرایه تا‌کسی در دسترس مسافران‌ قرار می‌دهید، در مراودات مالی دیگری نیز، با ارسال لینک پرداخت خود به هر شخص دیگری از او درخواست کنید مطالبات‌ شما را از طریق این سرویس نوین به حساب‌تان واریز نماید.

با لینک پرداخت از درآمد روزانه‌ات باخبر باش

به طور کلی سرویس لینک‌ پرداخت مسیری امن و سریع برای انجام تراکنش‌های گوناگون است. در واقع هنگامی که راننده تاکسی پس از دریافت درگاه پرداخت معتبر، کد و یا لینک الکترونیکی مربوطه را بر روی پشتی صندلی‌ها و روی داشبورد اتومبیل خود بچسباند، مسافرها می‌توانند به سادگی و با بارکد خوان مخصوص توسط گوشی هوشمند خود، کرایه‌شان را واریز نمایند.

این در حالی است که رانندگان تاکسی نیز از طریق امکانات ویژه‌ای که سرویس پرداخت آنلاین در اختیارشان قرار می‌دهد، می‌توانند اشراف بیش‌تری بر درآمد روزانه‌ی خود داشته باشند. پنل مدیریتی لینک پرداخت، قابلیت ارائه‌ی رسیدها و گزارش‌های متنوع و طبقه‌بندی شده‌ای را دارد که به رانندگان تاکسی کمک‌ می‌کند درآمد خود را مدیریت کنند. علاوه بر آن واریز کرایه‌های تاکسی روزانه به طور مستقیم به حساب رانندگان، آن‌ها را از مراجعه‌ی حضوری به بانک، برای واریز وجوه نقد به حساب‌شان بی‌نیاز می‌کند. پرداخت اینترنتی راه میانبری است که پول‌های دریافتی شما را به سرعت و بی‌دردسر به حساب بانکی‌تان می‌رساند.

سامانه پرداخت کرایه تاکسی

آژانس‌ها و شرکت‌های مسافربری

آژانس‌های مسافربری که گاهی در قالب شرکت‌های توریستی و گردشگری نیز فعالیت می‌کنند، یکی دیگر از مجموعه‌هایی هستند که استفاده از خدمات پرداخت را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. در واقع این آژانس‌ها می‌توانند به سادگی لینک پرداخت و یا QR کد مخصوص به خود را در اختیار مسافر قرار بدهند تا از این طریق کرایه مورد نظر را پرداخت نماید. این لینک را می‌توان از طریق پیام‌سان‌ها برای مسافر ارسال نمود و یا در داخل اتومبیل‌های آژانس در دسترس و دید مسافرها قرار داد. همان‌طور که تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی در چند سال اخیر به سادگی از شیوه‌ی پرداخت اینترنتی استفاده کرده‌اند، اکنون آژانس‌های مسافربری نیز می‌توانند مجهز به سرویس پرداخت باشند.

سرویس پرداخت کرایه تاکسی علاوه‌بر اینکه در مقابل شیوه‌های دیگری مانند کارت به کارت، امن‌تر بوده و کارکردی ساده‌تر دارد، امکانات ویژه‌ای را نیز به آژانس‌های مسافربری ارائه می‌دهد. از آن‌ جمله امکان مدیریت و تسهیم کرایه‌های واریزی می‌باشد. به این معنا که این سرویس دارای قابلیت تفکیک سهم آژانس و راننده از کرایه‌ها می‌باشد. به عبارت دیگر پس از واریز کرایه توسط مسافر، این سرویس به صورت خودکار سهم آژانس و راننده را بر اساس درصد تعیین شده بر اساس قرارداد هوشمند به حساب هر کدام واریز می‌نماید.

شرکت‌های مسافربری و تاکسی‌های آنلاین با همکاری رایان پی می‌‌توانند سامانه خود را به سیستم پرداخت مجهز کنند و دیگر نگران فرایندهای مالی و مدیریت دریافت و پرداخت کرایه تاکسی نباشند، برای اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با رایان پی تماس بگیرد تا با یک گفتگو دوستانه نیازها و راه‌حل‌های پرداخت را باهم بررسی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت