بن خرید فروشگاه آنلاین و نحوه‌ی استفاده از آن در سیستم پرداخت

با توسعه‌ی فناوری و رشد روز افزون استفاده از اینترنت، فروشگاه‌های آنلاین توانسته‌اند جایگاه مهمی در بازارهای مختلف پیدا کنند. در حال حاضر، شما می‌توانید تمام محصولات موجود در یک فروشگاه را از سایت‌های خرید آنلاین به راحتی خریداری کنید. بن خرید فروشگاه آنلاین یکی از ویژگی‌های استثنایی است که بسیاری از کسب‌وکار‌های فعال در اینترنت از آن بهره می‌برند. آیا می‌دانید این فروشگاه‌ها چگونه یک بن خرید در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند که در فرآیند خرید کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

در واقع فروشگاه‌های اینترنتی این بن کالا را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند. اما نحوه استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین در سیستم پرداخت چگونه است؟ در ادامه این مقاله، به این موضوع خواهیم پرداخت.

پرداخت با بن خرید کلید موفقیت در خرید آنلاین

استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین یا کوپن تخفیف، در خرید آنلاین به عنوان یکی از روش‌های پرداخت هزینه‌های خرید، این روزها بسیار محبوب شده است، چرا که استفاده از این روش، امکان خرید با قیمت مناسب‌تری را برای مشتری فراهم می‌کند. بن خرید یا کوپن تخفیف به معنای ارائه تخفیف برای خرید محصولی مشخص است که کاربر از طرق مختلفی، قبلاً دریافت کرده و حالا می‌تواند از آن در فرآیند خرید خود استفاده کند. 

افزایش فروش با ارائه بن تخفیف

پرداخت با بن خرید فروشگاه آنلاین یا کوپن تخفیف، به مشتری اجازه می‌دهد از تخفیفات ویژه‌ای در فرآیند خرید استفاده کند و به میزان ارزش بن خرید، قیمت کالای مورد نظر را کاهش دهد.

در نتیجه پرداخت با بن خرید، یکی از روش‌های موثر برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات در فروشگاه‌های آنلاین است. بن خرید یا کوپن تخفیف از طریق کد تخفیف یا لینک خاص به دست مشتریان می‌رسد.

در عین‌حال استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین یا کوپن تخفیف، برای فروشندگان نیز مزایایی دارد. این روش به فروشندگان این امکان را می‌دهد که تخفیف‌های خاص و محدودی را به مشتریان خود ارائه دهند و خریداران جدیدی را به سمت کسب و کار خود جذب کنند. این امر می‌تواند سبب افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود فروشگاه‌ها شود.

بنابراین بن خرید یا کوپن تخفیف، برای مشتریانی که به دنبال خرید محصولات با قیمت مناسب‌ می‌گردند و همچنین برای فروشندگانی که به دنبال جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خود هستند، یک ابزار بسیار مفید و موثر است.

پرداخت با بن خرید کلید موفقیت در خرید آنلاین

قابلیت‌های اختصاصی بن‌های خرید در سیستم پرداخت فروشگاه‌های آنلاین

بن‌های خرید معمولا به عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال مؤثر در فروشگاه‌های آنلاین و حتی فروشگاه‌های فیزیکی به کار می‌روند. این امر می‌تواند به دو صورت انجام شود: اول این‌که فروشگاه با ارسال بن‌های خرید به مشتریان خود این امکان را به آن‌ها بدهد تا به برخی محصولات خاص با تخفیف ویژه دسترسی پیدا کنند، و دیگر این که فروشگاه‌ها این بن‌ها را در رویدادهایی مانند جشنواره‌ها و تخفیفات بزرگ تبلیغ در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند.

به هر حال استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین در کنار تمام مزایا، قابلیت‌های ویژه‌ای نیز برای کاربران و صاحبان کسب‌و‌کار‌های اینترنتی به همراه دارد. برخی از قابلیت‌های اختصاصی بن‌های خرید در سیستم پرداخت فروشگاه‌های آنلاین را با هم مرور می‌کنیم:

  1. بن‌های خرید معمولا با توجه به مبلغ خرید، درصدی از تخفیف به خریداران ارائه می‌دهند که این تخفیف ممکن است برای خرید بعدی در فروشگاه استفاده شود.
  2. یکی دیگر از قابلیت‌های بن خرید این است که گاهی بن خرید حاوی یک هدیه برای خریداران است. هدیه ارائه شده توسط بن خرید می‌تواند یک مورد خاص پیشنهادی باشد که مرتبط با فروشگاه یا کالایی است که در آن فروشگاه به فروش می‌رسد.
  3. برخی از بن‌های خرید، قابلیت ردیابی خرید را دارند، به طوری که فروشگاه می‌تواند با استفاده از آن، از خریداران خود مشخصات دقیق‌تری به‌دست آورد و به بهبود تجربه خرید آن‌ها کمک کند.
  4. برخی از بن‌های خرید دارای محدودیت‌هایی هستند؛ برای نمونه فقط در یک زمان خاص یا برای خریدهایی با مبالغ بالاتر از حد معین اعمال می‌شود.
  5. بعضی از فروشگاه‌های آنلاین به خریداران این امکان را می‌دهند که بن خرید خود را به دیگران هدیه بدهند. این قابلیت می‌تواند گزینه‌ای عالی برای اهدای هدیه به دوستان و خانواده باشد و در نهایت به اضافه شدن مشتریان فروشگاه بیانجامد.
  6. بعضی از بن‌های خرید قابلیت استفاده در چندین نوبت خرید را دارند. به عبارت دیگر کارت هدیه را می‌توانید تا زمانی که کد درج شده بر آن لو نرفته است، مورد استفاده قرار دهید یا به دیگران هدیه کنید.
  7. همچنین، برخی از فروشگاه‌ها بن‌های خرید خود را با توجه به نوع فعالیت‌هایی که می‌کنند و نوع محصولاتی که عرضه می‌کنند اختصاصا طراحی می‌کنند. برای نمونه این بن‌ها ممکن است صرفا برای خریدهای خاصی مانند محصولات غذایی یا لباس‌های بچگانه تعیین و مورد استفاده قرار گیرند.
قابلیت‌های اختصاصی بن‌های خرید در سیستم پرداخت فروشگاه‌های آنلاین

راهنمای استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین در سیستم پرداخت‌

استفاده از بن‌ خرید یا کارت هدیه، یک روش پرطرفدار در سیستم پرداخت فروشگاه‌های آنلاین است. همان‌طور که شرح دادیم با استفاده از این روش، کاربران می‌توانند در فرآیند خرید آنلاین خود از کارت هدیه و یا بن خرید به عنوان روش پرداخت هزینه استفاده کنند. برای استفاده از بن‌های خرید در سیستم پرداخت فروشگاه‌های آنلاین، باید به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا از یک سایت یا فروشگاه بر اساس جشنواره‌‌ها و مناسبت‌های موجود کارت هدیه یا بن خرید دریافت کنید. گاهی ممکن است شما به دلیل خرید از یک سایت نیز به عنوان جایزه خرید بن دریافت کنید.
  2. سپس در خرید بعدی و بعد از با ورود به سایت مربوطه، دسته محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه کنید که برخی از بن‌های خرید ویژه خرید محصولات خاصی هستند.
  3. سپس مانند یک فرآیند عادی خرید محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و به مرحله پرداخت بروید.
  4. در صفحه پرداخت، گزینه استفاده از کارت هدیه یا بن خرید را انتخاب کنید.
  5. شماره کارت هدیه و یا بن خرید خود را وارد کنید. این شماره روی قسمتی از کارت درج شده و در کارت‌های مختلف ممکن است در تعداد و الگوریتم ارقام متفاوت باشد.
  6. در مرحله آخر، منتظر بمانید تا سیستم پرداخت فروشگاه آنلاین کارت هدیه یا بن خرید شما را تایید کند و مبلغ مورد نظر را در خریدتان منظور نماید.

همان‌طور که دیدید استفاده از بن خرید فروشگاه آنلاین یا کارت هدیه بسیار ساده است و به شما امکان می‌دهد تا با انجام یک فرآیند ساده، محصولات مورد نظرتان را با قیمت بهتر و جذاب‌تری خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت