همه چیز درباره وام بدون ضامن قسطا کارت و نقد کردن آن

بی‌مقدمه باید بگوییم که با کمک خدمات قسطا کارت می‌توانید بدون ضامن وام بگیرید و برای برطرف کردن نیاز مالی خود به‌راحتی کارت بکشید و از تمام فروشگاه‌های اینترنتی یا فیزیکی خرید کنید. در واقع یکی از جذاب‌ترین سرویس‌های خدمات مالی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، خدمات وام دهی به شکل کارت‌های اعتباری عضو شتاب است که کاربران می‌توانند از اعتبار آن استفاده کنند و به شکل قسطی بازپرداخت را انجام بدهند.

اگر تمایل دارید وام خود را نقد کنید، می‌توانید از طریق فرم زیر اطلاعات حساب و پرداخت خود را انجام بدهید.‌ در نهایت بعد از دو روز کاری با کسر کارمزد 1.5 درصد + کارمزد شاپرک مبلغ وام به حساب شما واریز شود.‌

توجه : کارت‌های که دارای رمز دوم یا پویا نیستند، نمی‌توانند از این روش استفاده نمایند.

شرکت قسطا به عنوان اولین لندتک یا پلتفرمی که مسیر اعطای وام را به گیرنده‌ی وام آسان می‌کند، در این شرایط اقتصادی زمینه را برای وام‌دهی به متقاضیان مهیا کرده است. اما این‌که دقیقا قسطا کارت چیست؟ چگونه قسطا کارت بگیرید؟ شرایط و بازپرداخت آن به شکل است و سوالات مشابه دیگر موضوعاتی هستند که در این مطلب به پاسخ آن‌ها می‌پردازیم.

قسطا کارت چیست؟

قسطا کارت یک اعتبار مالی به شکل وام است که از طرف بانک آینده در قالب کارت عضو شتاب به تمام افراد متقاضی ارائه می‌شود. تصور کنید برای خرید یک کالا یا بر طرف کردن نیاز مالی خود یا استفاده از خدمات درمانی مثل دندان پزشکی، جراحی و … یا مثلاً خرید گوشی و لپ‌تاپ به یک وام بیست میلیون تومانی احتیاج دارید، برای به دست آوردن این وام می‌توانید بدون داشتن ضامن از طریق سایت قسطا اقدام کنید، کارت اعتباری شما در طی چند روز بعد از درخواست و تایید اعتبارسنجی در اختیارتان قرار می‌گیرد و بعد از این‌که به دست‌تان رسید قادر به خرید از هر فروشگاهی هستید. در حقیقت شما به شکل نقدی خرید می‌کنید و بعداً  مبلغ را به شکل اقساط به قسطا بازپرداخت می‌کنید. 

مزایای قسطا کارت

با وجود مشکلات اقتصادی موجود قسطا کارت شرایط منصفانه‌ای را برای ارائه‌ی اعتبار مالی ایجاد کرده است که به‌خودی‌خودی همین مورد یک مزیت به شمار می‌رود اما به طور کلی مزایای اصلی این کارت موارد زیر است:

  • برای خرید محصولات و خدمات از تمام فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین در تمام نقاط کشور معتبر است
  • پس از درخواست و اعتبارسنجی در کمتر از یک هفته آماده خواهد شد
  • وام فوری قسطا بدون ضامن و با ارائه‌ی سفته یا چک قابل دریافت است
  • تمام مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا به شکل غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود
  • از آن‌جایی که یک وام بدون سپرده است، به سرعت سریع اختیار شما قرار خواهد گرفت

موارد لازم برای دریافت قسطا کارت

همه‌ی افراد در صورتی که وام موقعه نداشته باشند می‌توانند با ارائه‌ی مدارک زیر از شرکت قسطا وام بگیرند:   

  1. تصویر کارت ملی متقاضی وام
  2. پرینت از حساب بانکی (فیش حقوق، معرفی نامه و…)
  3. تصویر چک یا سفته‌ی متقاضی وام
  4. تصویر سند یا اجاره‌نامه
  5. حساب بانکی در بانک آینده
  6. داشتن امضا الکترونیک با برنامه آینده‌سان

مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا

  1. به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنید
  2. ثبت نام خود را انجام بدهید و یک حساب کاربری بسازید
  3. مدارک لازم را بارگذاری کنید
  4. برای دریافت قسطا کارت باید در بانک آینده حساب داشته باشید اگر از قبل حساب ندارید هیچ نگران نباشید به راحتی می‌توانید به صورت انلاین اقدام به باز کردن حساب در این بانک کنید
  5. درخواست شما از طرف کارشناسان برای اعتبار سنجی بررسی می‌شود و نتیجه در طی یک تا سه روز کاری به شما اطلاع داده می‌شود.
  6. در این مرحله با توجه به نمره‌ی اعتباری شما، مشخص می‌شود چطور می‌توانید وام بگیرید. در حالت اول با سفته، حالت دوم چک و حالت سوم چک قسط. از طرفی قسطا سفته یا چک ضامن نمی‌پذیرد و باید این مدارک متعلق به خود متقاضی باشد.
  7. بعد از بررسی مدارک و سفته‌ حالا باید قراردادهای قسطا و بانک آینده را با امضای الکترونیکی امضا کنید. برای ایجاد این امضا آموزش لازم در سایت قسطا وجود دارد. 
  8. در این مرحله نیاز است مبلغ پیش پرداخت را واریز کنید و در نهایت وام شما به صورت قسطا کارت صادر و از طریق پست ارسال می‌شود‌.

نحوه اعتبارسنجی در قسطا

قسطا برای انجام اعتبارسنجی متقاضیان خود گردش حساب آن‌ها را بررسی می‌کند. از این جهت توصیه می‌شود اگر گردش حسابتان پایین است از حساب دیگری برای معرفی به قسطا استفاده کنید.

مبلغ اقساط و بازپرداخت قسطا کارت چقدر است؟

حداکثر  اعتبار این کارت ۲۰ میلیون تومان است‌. اما نکته‌ی جالب این است که اگر در سایت قسطا وارد شوید با سیستمی مشابه ماشین حسابی روبه‌رو خواهید شد که به شکل خودکار جزئیات اقساط را محاسبه می‌کند و به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید متوجه بشوید با توجه به مبلغ دریافتی اقساط شما چقدر خواهد بود.

به طور مثال اگر ۱۵ میلیون اعتبار خرید اقساطی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه از  شرکت قسطا بگیرید،  هر قسط ۱٬۴۱۱٬۲۰۰ تومان و بازپرداخت ۱۶٬۹۳۴٬۰۰۰ خواهد بود.

نکته‌ی دیگر این است که حداکثر  مدت بازپرداخت این وام ۱۲ ماهه است و جریمه‌ای هم ندارد. تمام بازپرداخت‌ها به شکل آنلاین قابل انجام است و در ارتباط با چک قسط به ازای هر دو قسط یک چک صادر می‌شود. در پایان اقساط هم سفته یا چک‌ بازگردانده می‌شود‌.  به طور کلی در کفه‌ی ترازو و در مقایسه با دیگر سایت‌های وام اقساطی، شرکت قسطا با توجه به اعتبار خرید و مدت زمان پرداخت اقساط انعطاف بیشتری برای دوره‌ی بازپرداخت دارد.

نحوه محاسبه پیش پرداخت قسطا کارت

برای دریافت این اعتبار نیاز است که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. این پیش پرداخت ۱۴ الی ۱۵ درصد از کل مبلغ وام درخواستی شما خواهد بود. به طور مثال هنگام درخواست وام ۲۰ میلیونی باید حدود ۳ میلیون تومان پیش پرداخت کنید که به عنوان کارمزد علاوه بر سود وام دریافت می‌شود.

 چگونه می‌توان مبلغ وام قسطا کارت را نقد کرد؟

این نوع کارت‌های اعتباری شرایط کارت‌به‌کارت را ندارند ولی امکان خرید اینترنتی را دارند، اگر شما نیاز دارید که مبلغ وام را به حساب دیگرتان انتقال دهید، می‌توانید از کیف پول آپ‌های پرداخت، یا سرویس‌های نقد کردن وام استفاده نمایید.

31 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره وام بدون ضامن قسطا کارت و نقد کردن آن»

  1. واقعا که اولش میگید اینجوری و اونجوری دوساعت سر کار میذارید و بعد میگید که ۳ میلیون تومان هم به خاطر سود و کارمزد به علاوه بقیه بدهیها باید بدین.بعدشم که اطلاعات حساب و امضا الکترونیکی و اجازه ما و خلاصه فقط باید آدرس اطاق خوابمو بدم که بقیه کارشون رو با خیال راحت انجام بدن.دقیقا عین نمایشگاه دارها.اول طلاست و مفت و بعدشم ورودی و خروجی و خرج محضر و انعام بچه ها و فاااااتحه.مبارکتون باشه.وااای به حال مردمی که گرفتارن و به دام این چیزا میفتن!!!!اول درجا ۱۸۴۰۰ وبعد اگر تایید شدی ..واگرهم تایید نشدی که مثلا ۱ میلیون نفر تایید نشن ۱۸میلیارد و ۴۰۰ میلیون به جیب و خداحافظ.جالبیش اینه که بانک آینده میخواد بده ولی نشونی ازش نیست.خود بانک آینده ورشکسته مطلقه.بعد در راه رضای خدا ۲۰تومن میده بعد که تازه اگر و اگر و اگر راست باشه میفهمی تو چه دامی افتادی!!!خدایا هیچکسی چرا رحم نداره؟؟؟

    1. درود، بله از نظر سود و کارمزد واقعا زیاد هستش و صرفه اقتصادی نداره و این کارمزد 3 میلیون واقعا زیاد هستش. ولی از نظر عملکرد حدود یک هفته وام در اختیارتون قرار میگیره و این که گفتید تایید نشن رو هم به نظرم دارید اشتباه می‌کنید.

  2. دوستانی که بنظرشون سود وام زیاده جای دیگه ای با این شرایط سراغ دارن به منم بگن برم بگیرم.بدون اینکه بخوای جابجا بشی و به کسی رو بندازی با گوشیت نهایتش یه هفته ای وامتو میگیری.به درد افرادی میخوره که احتیاج دارن.خوبیش اینه به کسی رو نمیندازی.وگرنه کی پیدا میشه 20میلیون بمن بده یه ساله برگردونم.کسی بود اطلاع بده!

    1. درود، مثلا شما میتونید از فرا بانک ملت بدون ضامن وام بگیرید، یا از بلو بانک با شرایط سه سپرده 10 و سپس 40 وام بگیرید، از ایزی پی و.. هم میتونید وام شبیه قسطا کارت بگیرید، ولی قسطا کارت از همشون سریع تر کارها رو انجام میده

  3. عباس نواب دانشمند

    من ۱۰روزه ثبت نام کردم حالا میگن فلان مدرک خوانا نیست دومرتبه بارگیری کنید وچند روزم دوباره معطل بشید حالا من یه گزارش ۴۸ صفحه ای از حسابم رو چطور بگیرم وبار گیری کنم ضمن اینکه حدود ۵۰۰هزار نوسان هزینه پرینت ۴۸ برگ میشه برهمین شروع وتمام ۳ماهه رو با جمع کارکرد گرفتم والا این کار خیلی بهتره برا مسوولان میگم بعدشم بخاطر فوری بودنش نقاضا کردم ..یامثلا خونه خریدم مبایعه نامه رو فرستادم وقتی هنوز سندش نیومده که دیگه هر کسی میفهمه من صاحب خونه هستم واین مشکلی جهت اطلاع مسوولان…باتشکر لطفا در کار من تسریع کنید..ممنون

  4. بابا اگر زیاده سودش خوب نگیرید از اولش دارن میگن شرایطش رو . قسطا همه چیزش از اول شفاف و مشخصه ولی لندو علنا کلاهبرداری میکنه من واقعا نمیدونم چجوری با این همه شکایتی که علیهش میکنن هنوز مجوز کارش برقراره

  5. برای ۱۸ هزار تومن خودتونو خراب میکنید؟ البته معلوم نیس در روز چنتا از این پولارو میگیرید. من نه چک برگشتی دارم نه قسط معوقه هیچ دلیلی نداشت بگین رتبه من پایینه. آدمایی که میان اینجا دنبال ۲۰تومن وام هستن بدونید که همون ۱۸ هزارتومن هم براشون مهمه از ما بدبختا فقط بلدین بخورین؟ همون اوا بگین سنجش اعتبار چه شرایطی داره خب
    اصلا به هیچکس توصیه نمیکنم وامی در کار نیست

  6. کارمزدش زیاده و صرفه اقتصادی نداره ، ضمن اینکه فروشگاههای طرف قرارداد رو هم معرفی نکردید

  7. اینجا ایرانه احساسات خودتونو کنترل کنید که دچار تخیل نشید دوره اعتباری قرض گرفتن خیلی وقته گذشته ، الان صحبت از معامله سود آور برای سرمایه گذار هست .
    ما ملت هم همیشه قربانی …

  8. خوبه والا!!!

    اینا رو مجوز میدن! چطوریش رو نمیدونم>

    بعد تو جواب هم از سرعت کار و پرداختشون یا شرایط اقتصادی کنونی یا بقیه بدتر هستن و … استفاده میشه – توجیهاتی هست که خر خون دماغ میشه –

  9. والله من حساب نزد بانک آینده دارم همون بانک صالحین هستش، برام اون سالها خیلی برکت داشت، گردش حسابم عالی بود، هنوزدارمش، الان هم در مضیقه هستم وگرنه وام درخواست نمی دادم، توکل به خدا چون من از دستمزد خودم پرداخت می کنم، ضامن ندارم و منت نمی کشم که گروکشی کنند چون به خودم اعتماد دارم ولی به افراددیگر برای ضمانت هرگز! خوش حساب هستم، زودتر بتونم سریع وامشون رو می دهم، برام واریز کنند خیلی خوشحال میشم، میدونم اقساط و اینها زیاده ویکساله همون۱۲ماهه است که اقساطش این طوریه، ولی خداروشکر همین هم هست

  10. گرفتن ۲۰م وام ده روز کاری زمان برد…
    جای بهتری رو پیدا نکردم که بدون ضامن با این شرایط وام بده.
    ۵۴م جمعا چک و سفته میگیرن بابت تعهد بازپرداخت که از نظر من مهم نیست.
    چون قصد ندارم قسط هاشونو ندم که علیه ام استفاده بشن…

  11. من گند زدم به این شانس دیروز ساعت 6 برام بلاخره قسطا کارت واریز کرد و دقیقا دیروز میاد شاپرک کلا درگاه های واسطو غیرفعال میکنه … عجیبه

  12. سلام دوستان کمارمزدش یک ونیم درصده 1/5 درصد 20میلیون میشه 300هزارتومان اشتباه حساب نکنید

  13. ینی به خوده نزول گفته زکی
    ۲۰میده ۲۲ و نیم قسط بندی میکنه
    یک هزینه ۳ میلیون عملیات و کارمزد هم جدا میگیره
    جمعا ۵ و نیم میلیون سود ازت میگیره
    به عبارتی ۳۰ درصد

  14. چند بار تو اعتبارسنجی 18400 واریز کردم هردفعه میگه به دلیل کامل نبودن اطلاعات حساب اعتبارسنجی کامل نشد بعدش اول میگه باسفته میشه بعدا میگه چک باید مال خودت باشه وسفته و….. درکل خوب نیست خداپدر بثبانک سامان را بیامرزه که بابلوبانک راحت میتونی وام بگیری

  15. حلیم سعد شیخی

    واقعا مسخره است پیش پرداخت دیگر چه صیغه ای هست اونم سه میلیون برای بیست میلیون دو پانصد هم سودش میشه پنج و پانصد مملکت داره خر تو خری میشه هرکی یه جوری کلاهبرداری میکنه ادم سرش سوت میکشه از این شارلاتانا

  16. من وام قسطا گرفتم کلا یه هفته هم نشد جمعه ثبت‌نام کردم مدارک برگزاری کردم شش روز بعد شنبه پول به کارت که فرستادن واریز شد
    همه وام ها ۲۳ درصد هستن کمتر سراغ داری که یه هفته‌ای بدن بگیرید بدون ضامن چهار ماه پول خوابوندم اخرش میگه دوتا ضامن کارمند بیار ک رفتم قسطا گرفتم بی دردسر
    کارگر هستم مراحل هم بگم فیش حقوقی مهر زدم بارگزاری کردم، اعتبار سنجی زود شد چون وام اصلا نگرفتم کلا دو ساعت هم نشد برای محل سوکنت هم گواهی ثنا ارائه دادم و در اخر هم دوتا سفته از اینده ساین خریدم و امضا الکترونیک زدم
    همین و سه میلیون اخرین مرحله میگیرن و فرداش وام واریز میشه
    واقعا راحته
    اما لندو اصلا نگیرید چون اول اون سه میلیون میگیره بعد میگه اعتبار و مدارک بیارید حالا هرجا اوکی نشده کارتون اون سه تومن رو هوا هستش

  17. سلام وقت بخیر .باید حتما تو بانک اینده معدل حساب داشت؟ یا منی که تازه افتتاح کردم میتونم بگیرم؟

  18. سلام
    دنبال چی هستین فکر میکنین دلشون به حال ما میسوزه میخوان وام بدن برای وام ۲۰میلیونی ۳ میلیون کارمزد میگیرن با سودی که بهشون برمیگردونیم میشه نزدیک ۲۶ میلیون بازپرداختش فکر کنم بیشتر از ۳۰ درصد از ما سود میگیرن

  19. این واقعا کلاهبرداریه
    اولش گفتند 3 تومن پیش پرداخت هست الان میگن 3 تومن کارمزد کجای دنیا اینقدر کارمزد میگیرن
    من حساب کردم 3 تومن که از 20 تومن کم کنید یعنی 17 وام دریافت کردید سودش میشه 51 درصد پس چرا میگن 23 درصد این واقعا کلاهبرداریه توی دام اینا نیافتید.

  20. محرم میرزایی

    واقعا بعضی هاخصوصیات عجیبی دارند وهمواره میخواهند همه چیز رایگان باشه کسی که مدام از نحوه دریافت وامی که شفافیت کامل داره ایراد صد من یهغاز میگیره اینگونه اشخاص واقعا نیازی به وام ندارند کسانی نیاز به وام دارند وتمام شرایط رمطالعه کرده اند بدون هیچ اعتراضی وام را دریافت میکنند البته بنده در اوایل نه به شرایط کارمزد اعتراض داشتم بلکه به سختگیریهائی که منجر به اطاله در مدت معین میشداعتراض میکردم به هرحال باید منصف باشیم هیچ کالا ویا خدماتی بی هزینه نیست حتی وقتی میخواهی از شناسنامه ویا مدرک دیگری کپی بگیری مستلزم پرداختهزینه میباشد چه رسد به وامی که نیاز به بروکراسیهای معمول دارای هزینه میباشد بنده از قسطا وامدریافت نموده ام واکنون بیش از نصف وام را بدون مشکل در حال بازپرداخت هستم آنهائی واقعاقصددریافت وام باشرایط اعلامی را ندارد اقدام نکنند اول اطلاعات دقیقی از سایت قسطا در رابطه با اینکه وام چگونه پرداخت میشود بگیرند وبعد اقدام کنند در واقعمیتوان اینگونه توصیف کردکه سایت قسطا رابطی است بین بانک ومشتری که ایاب وذهاب مشتری به بانک را خود انجام میدهد ومشتری دیگری متحمل فشار روحی روانی وفیزیکی ناشی ازسیر مراحل نمیشود ودر واقع وام را ساست قسطا از بانک میگیرد وبراحتی در اختیار کاربر میگذارد البته این تصور نوعی توصیف در عملکرد سایت است به هرحال سایت بابت حق العمل سایت همان مبلغ سه میلیون تومان به سایت پرداخت میشود یعنی اگر ما بخواهیم خودمان مستقیما عمل کنیم بیش از سه میلیون هزینه متحمل میشویم در حالی از آن هزینه ها هیچ اطلاعی نخواهیم داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت