خرید اینماد، چگونه نماد اعتماد الکترونیک بگیریم

با توجه به الزامی شدن اینماد برای درگاه پرداخت، فروشگاه‌های اینترنتی نیاز دارند تا اینماد و کد مالیاتی خود را دریافت کنند، رایان پی به عنوان یک شرکت پرداخت مجوز لازم برای ارائه درگاه پرداخت و خدمات خرید اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای فروشگاه‌های اینترنتی را دارد.

اگر شما میخواهید فرایند دریافت اینماد توسط رایان پی انجام شود، سفارش و درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید.

توجه کنید که دریافت اینماد بی ستاره با کمک رایان پی مزایای زیادی برای کسب‌ و کارها دارد. برای نمونه سادگی و سرعت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه از جمله این مزایا خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های لازم، می‌توانید با پشتیبانی رایان پی تماس بگیرید یا از طریق سایت رایان پی با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

رایان پی با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، امکان دریافت ساده و سریع اینماد بدون ستاره را برای کسب‌ و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. این امر می‌تواند نقش مهمی در افزایش اعتماد مشتریان به کسب‌ و کارهای اینترنتی و در نتیجه افزایش فروش و موفقیت کسب‌ و کارها داشته باشد.

خرید اینماد، فرآیندی است که طی آن یک کسب‌ و کار اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیکی را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت می‌کند. اینماد، نشانی است که به کسب‌ و کارهای اینترنتی معتبر اعطا می‌شود و نشان‌دهنده این است که کسب‌ و کار مورد نظر از نظر قانونی و امنیتی مورد تأیید قرار گرفته است.

هزینه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

هزینه خرید اینماد، به نوع نماد اعتماد الکترونیکی و سطح آن بستگی دارد. به عبارت دیگر هزینه دریافت اینماد با رایان پی به هزینه ارزیابی و صدور نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و هزینه خدمات رایان پی بستگی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از عدد دقیق هزینه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، با پشتیبانی رایان پی تماس بگیرید.

هزینه گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی، اصولا هزینه‌ خیلی قابل توجهی نیست و ارزش مزایای آن برای کسب‌ و کارها را دارد. در واقع می‌توان گفت خرید اینماد، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای کسب‌ و کارهای اینترنتی است زیرا در نهایت به افزایش فروش و موفقیت کسب‌ و کارها کمک می‌کند. علاوه بر این، هزینه خرید اینماد و دریافت اینماد با رایان پی، نسبت به مزایایی که به کسب‌ و کار می‌رساند، ناچیز است.

هزینه دریافت مانند خاکستری یا بدون ستاره، مبلغ 500 هزارتومان است.

دریافت ساده و خرید اینماد به کمک زیرساخت‌های رایان پی

رایان پی همواره می‌کوشد با ساده کردن فرآیند ایجاد و گسترش کسب‌ و کارهای اینترنتی با صاحبان این کسب‌ و‌ کارها همراهی کند. در این راستا رایان‌پی این‌بار شرایطی را فراهم آورده تا صاحبان کسب‌ و کارهای اینترنتی و دارندگان درگاه پرداخت رایان پی، با استفاده از زیرساخت‌های رایان پی و فقط با انجام مراحلی ساده، اینماد برای کسب و کارشان دریافت کنند‌.

برای دریافت اینماد بدون ستاره با کمک رایان پی، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ثبت نام و درخواست سفارش دریافت اینماد
  2. پرداخت هزینه دریافت اینماد
  3. تایید درخواست توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

مدارک مورد نیاز برای اینماد

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، کسب‌و‌کارهای اینترنتی باید شرایط و الزامات زیر را داشته باشند:

– متقاضیان حقیقی:
1) تصویر پروانه / مجوز فعالیت (در صورت لزوم)
2)اسناد هویتی متقاضی( شناسنامه، کارت ملی و مدرک وضعیت نظام وظیفه) تغییر یابد
– متقاضیان حقوقی (تجاری / غیر تجاری):
1) تصویر آگهی روزنامه رسمی
2) تصویر اصل اساسنامه
3) آگهی آخرین تغییرات آدرس (در صورت وجود)
4)آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)
5)آگهی آخرین تغییرات موضوع فعالیت شركت(در صورت وجود)
6)تصویر پروانه / مجوز فعالیت (در صورت لزوم)
– متقاضیان دولتی
تصویر نامه در سربرگ رسمی سازمان با امضای مقام مسئول مربوطه مبنی بر تعلق وب سایت به دستگاه دولتی مزبور و معرفی نماینده معرفی شده در پرونده اینماد در متن نامه

با تمام این اوصاف اقدام بانک مرکزی در راستای الزامی کردن دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی، اقدامی مثبت و ضروری بوده است. این اقدام سبب افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کارهای اینترنتی و در نتیجه افزایش امنیت و شفافیت در فضای کسب و کارهای اینترنتی خواهد شد.

خرید اینماد

الزامی شدن اینماد توسط بانک مرکزی و شاپرک

این اطلاعیه به پیوست موارد الزامی ذکر شده توسط شاپرک در مورد لزوم درج اطلاعات صحیح پذیرندگان اینترنتی و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای ایشان و همچنین نکته ذکر شده در ماده ۳ از فصل سوم دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در فضای مجازی صادر شده است.

در این اطلاعیه اعلام شده که بانک مرکزی موظف است در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، ارائه درگاه پرداخت مجازی به کسب و کارهای اینترنتی توسط شرکت‌های خدمات پرداخت و پرداخت‌یارها را صرفا برای دارندگان دارای نماد اعتماد الکترونیکی امکان پذیر نماید و در صورت ابطال و یا تعلیق نماد الکترونیکی به صورت برخط از ادامه خدمت جلوگیری کند.

این اقدام بانک مرکزی نشان از اهمیت نماد اعتماد الکترونیکی در فضای کسب و کار اینترنتی دارد. نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان اعتباری است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی معتبر اعطا می‌شود. این نماد نشان‌دهنده این است که کسب و کار اینترنتی مورد نظر از نظر قانونی و امنیتی مورد تایید قرار گرفته است.

اهمیت نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی مزایای زیادی برای کسب‌ و کارهای اینترنتی دارد. از جمله مزایای دریافت اینماد با رایان پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش اعتماد مشتریان: نماد اعتماد الکترونیکی نشان‌دهنده این است که کسب و کار اینترنتی از نظر قانونی و مسائل امنیتی مورد تایید مراجع ذی‌ربط کشوری قرار گرفته است. این امر سبب می‌شود که مشتریان با خیال راحت‌تری از خدمات و محصولات آن کسب و کار استفاده کنند.
  2. افزایش فروش: نماد اعتماد الکترونیکی سبب افزایش اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش می‌شود.
  3. بهبود سئو: نماد اعتماد الکترونیکی می‌تواند به بهبود سئو سایت کسب و کار اینترنتی کمک کند.
  4. کاهش ریسک کلاهبرداری: نماد اعتماد الکترونیکی در نهایت سبب کاهش ریسک کلاهبرداری از مشتریان خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت