پرداخت صدقه آنلاین با لینک پرداخت

آیا شما قصد جمع‌‌آوری درست صدقات و رساندن سریع مبالغ جمع‌ شده به گروه‌های مختلف نیازمندان را دارید؟ اگر این طور است ضرورت دارد که با بهترین روش نوین در پرداخت یعنی استفاده از پرداخت صدقه آنلاین با درگاه پرداخت آشنا بشوید؛ چرا‌که اگر پا در امر خیر گذاشته‌اید؛ پس مسلماً می‌دانید که این‌روزها با وجود اینترنت و تغییر در سبک زندگی، تغییراتی هم در انجام و جمع‌آوری وجوه مربوط به امور خیریه به وجود آمده است.

درخواست لینک پرداختتست پرداخت آنلاین صدقه

در واقع برای این کار استفاده از روش‌های سنتی و پرداخت‌های نقدی کمتر و پرداخت‌های آنلاین بسیار باب شده است، اما در این میان با این‌که پرداخت آنلاین سرعت انتقال و جمع‌‌آوری مبالغ را بالا برده است و مزیت‌های بسیاری دارد، مسئولان جمع‌آوری صدقات یا مدیران موسسات خیریه با چالش‌ها و دغدغه‌هایی در نظم دادن تراکنش‌های مختلف و محاسبه‌ آن‌‌ها رو‌به‌رو هستند که همین امر باعث کند شدن روند کار می‌شود. باید بگوییم درست همین‌جاست که استفاده از لینک پرداخت صدقه ضرورت پیدا می‌کند تا بتوانید به وسیله‌ی آن و با حذف چالش‌ها، سرعت نظم دهی به تراکنش‌ها و دستگیری از نیازمندان را به عنوان مسئول بالا ببرید. 

با این اوصاف حال شاید بپرسید که دقیقاً لینک پرداخت صدقه چیست و چطور به تراکنش‌ها نظم می‌دهد و سوالاتی از این دست. برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها در ادامه‌ی این مطلب از رایان پی همراه ما باشید.

لینک پرداخت صدقه چیست؟ 

به طور کلی باید بدانید که لینک پرداخت یک سرویس الکترونیکی به صورت آدرس یا نوشته‌‌ی آبی رنگ است که می‌توانید آن را از شرکت‌های پرداخت‌یار تهیه کنید و در مواقع لازم از طریق کانال‌های ارتباطی مثل پیامک، کانال تلگرام، ایمیل، دایرکت و بیو اینستاگرام و… در اختیار واریز‌کننده یا همان خَیر قرار بدهید تا او با لمس یا کلیک روی آن و ورود به صفحه درگاه پرداخت و درج اطلاعات بانکی صدقه خود را بصورت آنلاین واریز نماید.

نمونه لینک پرداخت صدقه آنلاین

مدیران و مسئولان امور خیر، در این راستا می‌توانید لینک پرداخت رایان‌پی را از وب‌سایت این‌‌ شرکت تهیه کنید. با استفاده از ویژگی‌های کاربردی آن و توجه به نوع نیاز و امور خیر مورد نظر،  این سرویس را به دو حالت در اختیار خیرین قرار بدهید:

  1. شما این امکان را دارید که یک لینک پرداخت به شکل کلی و بدون مشخص کردن مبلغ دریافتی ایجاد کنید. در این صورت واریز‌کننده هر مبلغی را که مد نظر خودش باشد به شکل دستی درج می‌کند و فرایند واریز را انجام می‌دهد. 
  2. می‌توانید در پنل مدیریتی لینک پرداخت خود برای هر امر خیر یک لینک جداگانه بسازید و به راحتی به تفکیک و نظم‌دهی بین امور مختلف بپردازید و در هر لینک مجزا مبلغی را مشخص کنید تا واریز کننده دقیقاً همان را منتقل نماید. به طور مثال برای پرداخت صدقه زمانی روزانه، ماهانه یا کاربردی مانند صدقه برای سیستان، صدقه برای فرد نیازمند و.. مورد استفاده قرار دهید تا مبالغ هر کاربرد جداگانه مدیریت شوند.

مزایای پرداخت صدقه آنلاین را بشناسید 

  • همان‌طور که اشاره کردیم مسئول‌ جمع آوری صدقه اغلب با چالش ثبت و مدیریت سخت بر تراکنش و واریزهای هر فرد روبه‌رو است و باید محاسباتی انجام دهد تا در نهایت بتواند مجموع هر مبلغ را برای امور مختلف مشخص کند. از مزیت‌های اصلی لینک پرداخت سروسامان دادن به همه‌ی این تراکنش‌ها است. تراکنش‌هایی که می‌توانید به طور کلی یا مجزا برای‌شان لینک داشته باشید و در امور مختلف از جمله صدقه‌ها و امور واجب مثل: خمس، زکات، نذورات و… و صدقه‌های مستحب مثل: کمک به اطعام فقرا، حوزه پزشکی و بهداشتی، زلزله‌زدگان، تهیه‌ی جهیزیه و… شروع به جمع‌آوری مبالغ و رساندن به موقع آن به نیازمندان بکنید.‌ 
  • می‌توانید به گزارش تمام واریزی‌ها دسترسی داشته باشید و اطلاعاتی مثل: تاریخ، زمان، مبلغ و… را در پنل خود مشاهده کنید. به طور مثال در پنل مدیریتی لینک پرداخت رایان‌پی به صورت نمودار مجموع واریزی‌ها و هر تراکنش موفق با اطلاعات فرد واریز کننده قابل مشاهده است.‌
  • سقف پرداخت برای هر فرد با هر کارت بانکی تا۵۰ میلیون تومان است.‌
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی و رفع مشکل‌های احتمالی دارد.
  • در یک روز کاری و تنها با احراز هویت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.
  • خیرین با اعتماد و اطمینان بیشتری مبالغ خود را واریز می‌کنند.

مزایای لینک پرداخت صدقه

چطور لینک پرداخت صدقه را تهیه کنیم؟  

برای این منظور باید از طریق شرکت‌های پرداخت‌یار اقدام کنید. به طور مثال با مراجعه به وب‌سایت شرکت رایان‌پی می‌توانید در مرحله‌ی اول و با وارد کردن اطلاعات اولیه درخواست خود را ثبت و ارسال کنید و مرحله‌ی بعدی‌‌ را با تکمیل فرم احراز هویت و آپلود تصویر شناسنامه، کارت ملی و تصویر احراز هویت (تصویر سلفی با کارت ملی و متن احراز هویت) انجام بدهید تا پس از بررسی مدارک و نوع فعالیت شما توسط کارشناسان رایان پی، در مرحله‌ی آخر و با تایید نهایی در طی یک روز کاری لینک پرداخت برای‌ شما ارسال شود.

لازم به ذکر است، از آن‌جایی که امورصدقه باید به دست نیازمند برسد، افراد حقیقی نیاز دارند نامه‌ای با مهر و امضا از موسسه یا سازمانی که برای آن فعالیت می‌کنند با درج نام دریافت کننده خدمات ارائه دهند. همچنین اگر به‌صورت حقوقی فعالیت می‌کنید نیاز است تا مجوز خیریه را نیز برای رایان پی ارسال نمایید.

چطور لینک پرداخت صدقه تهیه کنیم؟

دریافت مبالغ و تسویه حساب لینک پرداخت صدقه به چه صورت است؟ 

در ابتدا لازم است بدانید شرکت‌های پرداخت‌یار در برابر خدماتی که ارائه می‌دهند مقدار کارمزد یا یک مبلغ ثابتی را از هر تراکنش کسر می‌کنند. تسویه حساب و دریافت مبالغ واریزی هم در سرویس‌ لینک پرداخت از جمله لینک پرداخت صدقه معمولاً به شکل روزانه و خودکار صورت می‌گیرد، یعنی تمام تراکنش‌های موفق در پایان روز محاسبه می‌‌شود و صبح روز بعد قبل از ساعت 16 به حساب متصل به سیستم واریز می‌گردد. 

کارمزد استفاده از لینک پرداخت رایان پی، مبلغ 500 تومان به ازای هر تراکنش موفق است که از کارمزد کارت به کارت نیز کمتر است، همچنین قابلیت پرداخت کارمزد تراکنش توسط فرد خیر  یا موسسه را نیز دارید.

    لینک پرداخت صدقه چیست؟

    روش‌های پرداخت صدقه

    افرادی که دست بخیر دارند، به راحتی می‌توانند از روش‌های مختلفی برای پرداخت صدقه آن هم به شکل آنلاین و غیر حضوری استفاده کنند. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم در این میان آسان‌ترین راه برای پرداخت اینترنتی صدقه استفاده از درگاه پرداخت است، در این راستا هم در ادامه می‌خواهیم روش‌های مختلف پرداخت غیر حضوری را بررسی کنیم تا افراد خیر و مدیران موسسات خیریه با روش‌های موجود آشنا بشوند.

    پرداخت صدقه با کد qr

    یکی از قابلیت‌های آسان در پرداخت‌های اینترنتی استفاده از کد qr است‌. در این روش در واقع افراد خیر با اسکن کیو ار کد با گوشی همراه به‌راحتی به لینک پرداخت صدقه دسترسی پیدا می‌کنند و با ورود به صفحه پرداخت بعد از وارد کردن مبلغ صدقه و اطلاعات بانکی خود فرایند پرداخت را به سرعت انجام می‌دهند.
    توجه داشته باشید که معمولاً کد qr را چاپ می‌کنند و در اختیار افرادی قرار می‌دهند که مسئول جمع آوری مبالغ صدقه هستند، تا آن‌ها در ادامه و با ارائه‌ی این کد به افراد خیر، امکان پرداخت آنلاین را در صورت نداشتن پول نقد یا خراب بودن کارتخوان به سرعت فراهم کنند.

    پرداخت صدقه با موبایل

    همان طور که می‌دانید پرداخت آنلاین از طریق سیستم درگاه پرداخت فقط نیاز به اینترنت دارد تا ارتباط با بانک و عملیات پرداخت صورت بگیرد؛ بنابراین پرداخت صدقه به‌صورت آنلاین با موبایل یا تبلت از طریق مرورگر کروم قابل انجام است و نیاز به برنامه جانبی دیگری نیست. هر شخصی از طریق درگاه پرداخت می‌تواند با داشتن اینترنت پرداخت غیرحضوری صدقه را انجام دهد.

    پرداخت صدقه با USSD

    این روش نوعی ارسال پیام یا همان کد دستوری در شبکه‌ی تلفن همراه است. شاید دیده باشید که یک سری سایت‌ها و موسسات خیریه این نوع کدها را برای جمع‌‌اوری مبالغ ارائه می‌دهند. باید بدانید که کد USSD طبق ارتباط با اپراتورهای موبایل یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل تعریف شده است و به طور کلی اپراتورها برای انتقال وجه به خیریه‌ها و فعال کردن رمز پویا این کدها را تعریف و در اختیار افراد خیر قرار می‌دهند. افراد خیر با استفاده از این کدها که برای هر سیم‌کارت تعریف می‌شود می‌توانند به راحتی از طریق گوشی همراه مبالغ مد نظر خود را واریز کنند.

    پرداخت از طریق شارژ

    روش دیگری که به شکل غیرحضوری و الکترونیکی برای دریافت صدقه استفاده می‌شود پرداخت از طریق شارژ است‌. این روش هم بر اساس دارندگان سیم‌کارت‌ها پیاده سازی شده است. به طور مثال دارندگان سیم کارت‌های همراه اول برای پرداخت مبالغ می‌توانند یک پیامک خالی به سرشماره ۸۸۷۷ و دارندگان سیم کارت ایرانسل هم عدد صفر را به سرشماره ۸۸۷۷ ارسال کنند. در این روش مبالغ انتخابی از شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری کسر می‌شود یا در قبض سیم‌کارت‌های دائم منظور می‌گردد.

    نرم افراز بانی‌خیر همکاری رایان پی با کمیه امداد

    رایان پی با تجربه‌ای که در زمینه پرداخت آنلاین دارد، سرویسی در جهت تسهیل فرایند امور موسسات خیریه با همکاری کمیته‌امداد به نام بانی‌خیر راه اندازی کرده است، که امکانات ویژه برای ایجاد فرم‌های مختلف براساس نیازهای موسسات خیره را در اختیار مدیران مجموعه قرار می‌دهد تا بر اساس نیاز خود فیلد فرم‌ها را سفارسی سازی کنند در مناسبت‌های مختلف هدایا و مبالغ افراد خیر را دریافت نمایند.

    رایان پی، نرم افزار بانی‌خیر بصورت رایگان در اختیار مجموعه‌های که دارای تعداد تراکنش بالا باشند قرار داده می‌دهد تا بتوانند به راحتی سیستم آنلاین و مدیریت تراکنش‌ها راحتر و بهتر از سرویس لینک پرداخت داشته باشند.

    برای نمونه و مشاهده نرم افزار بانی‌خیر به آدرس https://banikheir.ir مراجعه نمایید.

    بانی خیر نرم افزار موسسه خیریه

    خیریه‌های دیگری که از خدمات رایان پی استفاده می‌کنند :

    1. موسسه خیریه مجمع احسان شمس با ادرس اینترنتی  majmaehsanshams-charity.com 
    2. موسسه خیریه پاک اندیشان سیمره هلیلان
    3. فردای سبز ارومیه با ادرس اینترنتی fardayesabzurumia.ir

    کلام نهایی درباره پرداخت صدقه

    در پایان باید بگوییم شما به عنوان مسئول جمع‌آوری صدقات و نذورات یا مدیر موسسه‌ی خیریه، مسئولیت سختی را بر عهده دارید و برای این‌که بتوانید در انجام تراکنش‌ها و واریزی‌های مربوط به امور خیریه‌ی مختلف، چه صدقه‌های واجب و چه مستحب تفکیک ایجاد کنید و برنامه‌های‌تان با نظم بیشتری انجام شود می‌توانید؛ لینک پرداخت صدقه تهیه کنید و با استفاده از مزایای آن که در این مقاله بیان شد از جمله ایجاد لینک مجزا برای هر امر خیر، نظارت و کنترل دقیقی بر تراکنش‌ها داشته باشید.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا

    درخواست درگاه پرداخت