آیا رایان پی معتبر است؟

شمایی که به سراغ این مطلب آمده‌اید بنا به هر دلیلی می خواهید بدانید که آیا رایان پی معتبر است؟ خب ماجرا از این قرار است که با وجود پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم‌های پرداخت همچنان مسئله‌ی افزایش اعتماد و امنیت بالا در انجام تراکنش‌های آنلاین از موضوعات مهم برای صاحبان کسب‌وکارها و حتی مشتریان است. در این میان یکی از سیستم‌های پرطرفدار در این زمینه، درگاه پرداخت رایان پی است.

پرداخت‌یاری که در چند سال اخیر در راستای ارائه‌ سرویس‌های پرداخت آنلاین، پویا و حرفه‌ای عمل کرده است و به تمام صاحبان فروشندگان و کسب‌وکارهای در راستای دریافت هزینه‌ها و افزایش فروش، دو سرویس درگاه پرداخت و لینک پرداخت ارائه می‌‌دهد. اما شاید برای افرادی که قصد دارند فروشگاه خود را به این درگاه مجهز کنند این سوال اولیه پیش بیاید که آیا رایان پی درگاهی معتبر است یا نه؟

برای رسیدن به پاسخ سوال در ادامه‌ی مطلب سعی داریم با بررسی همه جانبه‌ به شما کمک کنیم تا درباره‌ی معتبر بودن رایان پی اطلاعات لازم را به‌دست بیاورید و در ادامه تصمیم بهتری بگیرید.

رایان پی: یکی از معتبرترین سیستم‌های  پرداخت آنلاین یا یک تهدید؟

در ابتدا باید بگوییم رایان‌پی دارای مجوز پرداخت‌یاری است و تحت نظارت و کنترل بانک مرکزی و شبکه شاپرک فعالیت دارد. در چند سال اخیر با وجود تیم قوی و قدم گذاشتن در راستای ارائه‌ی خدمات پرداخت حرفه‌ای برای کسب‌وکارها یکی از درگاه‌های شناخته شده محسوب می‌شود‌.‌

 این شرکت هم مانند دیگر شرکت‌های معتبر از تکتولوژی‌های امنیتی روز استفاده می‌کند تا بتواند تهدیدها را که شامل هکرها، پیشروی‌های فناوری، کلاهبرداری‌های اینترنتی و همچنین سرقت اطلاعات شخصی و مالی است با بهترین راهکار کنار بزند.‌

 البته واقعیت این است که هیچ سرویسی در دنیای آنلاین نمی‌تواند به طور قطعی از تهدیدات پرداخت و هک محافظت کند. مقابله با این تهدیدات نیازمند یک سری استراتژی‌‌ها از جمله به‌روزرسانی روزانه نرم‌افزار و سیستم‌ها است.

از طرفی به طور مثال خود شما به عنوان صاحب کسب‌وکار و متقاضی درگاه باید از راهکارهای امنیتی مثل استفاده از هاستینگ معتبر، استفاده از اتصالات امن (HTTPS) بهره ببرید و با تمهیدات لازم از  اشتراک گذاشتن اطلاعات خاص و حساس با اشخاص یا وبسایت‌های ناشناس بپرهیزید.

 رایان پی هم برای افزایش امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران خود از روش‌های احراز هویت قوی و رمزنگاری اطلاعات استفاده کرده است و در این مسیر جزو بهترین سرویس‌های پرداخت آنلاین است.

بررسی مزایا و تفاوت‌های رایان‌پی در مقایسه با رقبا

سهولت در استفاده : سادگی و سهولت استفاده برای مشتریان یکی از اولین مزایای مهم در درگاه‌ها است که رایان‌پی توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده و کاربردی آن؛ همچنین ارائه‌ی دسترسی آسان و سریع به امکانات پرداخت آنلاین نسبت به رقبا عملکرد خوبی داشته باشد.

تفاوت و مزایا

 پشتیبانی از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها: رایان پی با وجود امکاناتی مانند پشتیبانی صمیمانه، ارائه‌ی گزارشات و آمارهای مالی، تسهیم حساب و در کل ابزارها و راهکارهای مناسب از انتقال پرداخت‌های آنلاین در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. این امکانات به فروشندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند با آسودگی خاطر و اطمینان بیشتری پرداخت‌های خود را دریافت کنند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند.

ایجاد امنیت: رایان پی با استفاده از سیستم‌های امنیتی قوی و روش‌های رمزنگاری اطلاعات سعی می‌کند از  سرقت اطلاعات و سوءاستفاده‌های مالی مشتریان جلوگیری کند. به طور کلی این درگاه در ایجاد بستری امن برای تراکنش‌های مالی دارای  صحت ۹۹.۵ درصدی تراکنش‌ها است که پایداری بالا آن را ثابت می‌کند. رایان پی تلاش می‌کند براساس استاندارهای جهانی و مقررات شاپرک، امنیت اطلاعات مالی کاربران خود را تضمین کند.

سرعت و کارایی: این درگاه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته در پردازش تراکنش‌ها از سرعت بالایی برخوردار است؛ یعنی خریداران در کمترین زمان می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند و سیستم درگاه‌ هم به همان سرعت تراکنش‌ها را تایید کند.

 بررسی مجوزهای قانونی

همان‌طور که در ابتدا  اشاره کردیم رایان پی دارای «مجوز پرداخت‌ یاری» از بانک مرکزی و سامانه شاپرک است و با کد اقتصادی‌‌ ۴۱۱۶۴۴۹۳۳۷۶۵ ، شناسه ملی: ۱۴۰۰۸۳۹۹۷۳۰ و شماره ثبت : ۵۴۲۵۵۸ به‌صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. این شرکت طرف قرارداد با شرکت به پرداخت ملت است و علاوه بر درگاه پرداخت واسط و لینک پرداخت به متقاضیان، خدمات درگاه مستقیم به پرداخت ملت را هم ارائه می‌دهد.

برای مشاهده مجوزها می‌توایند صفحه مجوزهای رایان پی را مشاهده نمایید.

آیا رایان پی معتبر است؟ بررسی خدمات و تجربه

 در حال حاضر رایان‌پی چهار نوع خدمات ارائه می‌دهد که شامل ارائه‌ی سیستم درگاه پرداخت، لینک پرداخت، سیستم وفاداری مشتری و بسیاری از خدمات b2b است.

 تجربه‌ و سابقه‌ی رایان‌پی از مدیریت تراکنش‌های شرکت‌های بزرگی مثل ایرانسل، ملت و … گرفته تا فروشگاه‌های نوپا و انجام امور مالی شخصی، همگی سطح کیفی خدمات این شرکت را تا حد استاندارد و قابل توجهی ارتقاء داده است. در مجموع این درگاه می‌تواند به تمام هلدینگ‌ها، سازمان‌های دولتی، سازمان‌های خصوصی، مدارس، مارکت‌پلیس‌ها، نمایندگی‌ها و  … خدمات مختلفی را با سیستم پرداخت ارائه بدهد. به طور مثال این خدمات در زمینه‌ی b2b برای استارت‌آپ‌‌ها و‌ شرکت‌ها و سازمان‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • اتصال به شبکه‌ پرداخت
  • ساخت باشگاه مشتریان
  • انجام احراز هویت مشتریان
  • تسویه و تسهیم برای رضایت شرکا و افراد ذی‌نفع در سود کسب‌وکار
  • کیف پول دیجیتال
  • طراحی و دیزاین وبسایت و اپلیکیشن موبایل
  • سئو و تولید محتوا نردبان رشد و ترقی
  • تحلیل دیتا

بررسی رضایت کاربران

یکی از مواردی که می‌تواند نشانه‌ی اعتبار عملکرد یک شرکت باشد میزان رضایت‌مندی و کاربرانی است که از خدمات آن شرکت استفاده می‌کنند. در مجموع بازخوردها نشان می‌دهد کاربران از امنیت، سرعت، سادگی استفاده و همچنین پشتیبانی مشتریان رضایت لازم را دارند. در این میان آن‌ها از قابلیت پذیرش تمام کارت‌های بانکی و از همه مهم‌تر هماهنگی آسان با سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین ابراز رضایت می‌کنند. با توجه به این موارد می‌توان گفت این اطمینان حاصل عملکرد قابل اعتماد و قوی این درگاه و همچنین تجربه‌ و بازخورد مثبت سایر کاربران است که به اشتراک گذاشته‌اند.به طور مثال در این زمینه می‌توان از سایت‌های اقای رنگ مو، تسنیم هلث، فالورکده نام برد.

و در آخر باید بگوییم که امنیت درگاه‌های معتبری مانند زرین پال، رایان پی و زیبال مطابق با استاندارهای شاپرک است. در این زمینه رایان‌پی در سال‌های اخیر با عملکرد حرفه‌ای خود توانسته است جزو درگاه‌های شناخته شده در لیست شاپرک قرار بگیرد. با مطالعه‌ی این مطلب که به بررسی جوانب مختلف رایان پی پرداختیم تا بتوانید با خیالی آسوده برای دریافت درگاه رایان پی اقدام کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت