هرآنچه باید از مرکز نوآوری فینوداد و خدمات آن بدانید

در حال حاضر بانک‌ها در مراکز نوآوری‌های خود به دنبال راهکارهایی برای توسعه فین‌تک و جذب نخبگان در کسب‌وکارهای مرتبط هستند. مرکز نوآوری فینوداد دقیقا به همین دلیل بنا گذاشته شده است. در این مقاله بیش‌تر با فینوداد آشنا خواهید شد.

مرکز نوآوری فینوداد چست؟

گسترش استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خلاق، بانک‌ها را نیز ترغیب کرده است تا در این حوزه فعالیت کنند و نقش به‌سزایی داشته باشند. مرکز نوآوری‌ حوزه‌های مالی در بانک‌ها با همین هدف‌گذاری راه‌اندازی شده است.

در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه‌های مالی و بانکی، در چند سال اخیر وارد میدان شدند و با تمرکز بر روش‌های نوآورانه فین‌تک‌ها، در جهت افزایش سرعت تراکنش‌های مالی و کاهش زمان و خطاهای تراکنش‌های آنلاین، اقداماتی انجام دادند.

از این رو مرکز نوآوری فینوداد برای گسترش نوآوری و فناوری‌های مالی و بانکی، به عنوان زیر مجموعه بانک ملی ایران و سرمایه‌گذاری گروه شرکت‌های سداد تشکیل شده‌ است.

فینوداد قرار است زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه موردنیاز کارآفرینانی را فراهم کند که در این عرصه فعالیت و خود را شایسته حمایت نشان می‌دهند.

بنابراین مرکز نوآوری فینوداد بستری است تا استارت‌آپ‌ها، منتورها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گرد هم‌آیند و با مشارکت، فضای مناسبی برای رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها و توسعه فناوری‌های نوین و به‌روز دنیا فراهم‌ نمایند.

فینوداد شرکت نوآوری بانک ملی ایران

همان‌طور که گفتیم فینوداد یک شرکت نوآوری زیرمجموعه بانک ملی ایران است و با هدف ارائه خدمات و محصولات نوآورانه مالی و بانکی به مشتریان و کسب‌وکارها فعالیت می‌کند.

آشنایی با خدمات مرکز نوآوری فینوداد

فینوداد طیف گسترده‌ای از خدمات و محصولات نوآورانه مالی و بانکی را ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بن کارت فینوداد
  • کیف پول دیجیتال فینوداد
  • پلتفرم پرداخت موبایلی فینوداد
  • سامانه احراز هویت دیجیتال فینوداد
  • سامانه مدیریت مالی شخصی فینوداد

خدمات مرکز نوآوری فینوداد

بن کارت مرکز نوآوری فینوداد چیست؟

بن کارت فینوداد یک کارت اعتباری است که به مشتریان بانک ملی ایران ارائه می‌شود. این کارت با هدف ساده کردن فرآیند خرید کالا و خدمات با استفاده از اعتبار کارت، به مشتریان ارائه می‌شود.

ویژگی‌های بن کارت فینوداد

  1. اعتبار تا سقف 100 میلیون تومان
  2. امکان خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های داخل و خارج از کشور
  3. امکان پرداخت اقساطی
  4. امکان دریافت cash back
  5. شرایط دریافت بن کارت فینوداد

برای دریافت بن کارت فینوداد باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن حساب بانکی در بانک ملی ایران
  • داشتن حداقل 18 سال سن
  • داشتن درآمد ثابت و مدارک مربوط به آن

برای دریافت بن کارت فینوداد می‌توانید به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و درخواست خود را ارائه دهید.

با این اوصاف همکاری با فینوداد مزایای بسیاری برای کسب‌وکارها دارد. از جمله: دسترسی به خدمات و محصولات نوآورانه مالی و بانکی، افزایش فروش و درآمد، ساده شدن فرآیندهای مالی و بانکی و…

بن کارت فینوداد

کیف پول دیجیتال فینوداد

کیف پول دیجیتال فینوداد یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران به کمک آن، هم آنلاین و هم آفلاین می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند. این کیف پول از خدمات و امکانات متنوعی پشتیبانی می‌کند، از جمله:

  1. پرداخت با QR Code
  2. پرداخت با کارت
  3. پرداخت با حساب بانکی
  4. ارسال و دریافت وجه
  5. شارژ سیم کارت
  6. خرید بلیط
  7. خرید شارژ اینترنت
  8. خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های آنلاین

پلتفرم پرداخت موبایلی فینوداد

پلتفرم پرداخت موبایلی فینوداد یک راهکار یا ابزار جامع برای پرداخت‌های موبایلی است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد پرداخت‌های آنلاین و آفلاین مشتریان خود را به صورت کاملا ایمن و سریع پردازش کنند. خدمات و امکانات این پلتفرم را در ادامه با هم مرور می‌کنیم:

  1. پرداخت با QR Code
  2. پرداخت با کارت
  3. پرداخت با حساب بانکی
  4. ارسال و دریافت وجه
  5. شارژ سیم کارت
  6. خرید بلیط
  7. خرید شارژ اینترنت
  8. خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های آنلاین

سامانه احراز هویت دیجیتال فینوداد

این سامانه احراز هویت دیجیتال نیز، راهکار امن و سریع مرکز نوآوری فینوداد برای احراز هویت مشتریان است. این سامانه از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا هویت مشتریان را به صورت دقیق و مطمئن بررسی و احراز کند.

سامانه احراز هویت دیجیتال فینوداد

سامانه مدیریت مالی شخصی مرکز نوآوری فینوداد

سامانه مدیریت مالی شخصی فینوداد یک ابزار کاربردی برای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها است. این سامانه به کاربران کمک‌ می‌کند تمام تراکنش‌های مالی خود را به صورت یکپارچه مشاهده و مدیریت کنند.

سخن پایانی

فینوداد یک شرکت نوآوری زیرمجموعه بانک ملی ایران است که خدمات و ابزارهای مالی متنوعی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. برای نمونه بن کارت فینوداد یکی از ابزارهایی مالی است که این شرکت به مشتریان بانک ملی ایران ارائه می‌دهد. این کارت به آسان شدن فرآیند خرید کالا و خدمات، با استفاده از امکان خرید اعتباری کمک می‌کند‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت