وام لندو کارت و نقد کردن اعتبار آن

یکی از گزینه‌های مالی بسیار مناسب که می‌توانید بدون ارائه‌ی ضامن به سمت آن بروید دریافت وام لندو کارت است. تصور کنید برای خرید کالا و خدمات مد نظرتان یا انجام کارهای درمانی به مبلغی تا سقف بیست میلیون تومان نیاز دارید، در شرایطی هستید که امکان قرض گرفتن پول از کسی را هم ندارید در این صورت می‌توانید بدون ضامن و تنها با سفته الکترونیکی این پول را از لندو دریافت کنید.

در این راستا باید بدانید که شرکت لندو به عنوان بزرگ‌ترین استارت‌آپ لند تک LendTech از سال ۱۳۹۴ فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاری هوشمند و پرداخت اقساطی آن هم به صورت هم‌زمان ایجاد کرده‌ است. این شرکت با ارائه‌ی پلتفرم آنلاین به متقاضیان خود وام بدون ضامن لندو در قالب یک کارت اعتباری و تقریباً مشابه با کارت‌های عضو بانک شتاب ارائه می‌‌دهد و شما به عنوان متقاضی بعد از دریافت وام به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خرید کنید و مبلغ را با این وام بپردازید.

اگر تمایل دارید وام خود را نقد کنید، می‌توانید از طریق فرم زیر اطلاعات حساب و پرداخت خود را انجام بدهید.‌ در نهایت بعد از دو روز کاری با کسر کارمزد 1.5 درصد + کارمزد شاپرک مبلغ وام به حساب شما واریز شود.‌

توجه : کارت‌های که دارای رمز دوم یا پویا نیستند، نمی‌توانند از این روش استفاده نمایند.

اما این‌که وام لندو کارت چیست؟ چه شرایط و مدارکی لازم دارد؟ آیا می‌توانید مبلغ وام لندو کارت را نقد کنید یا به حساب دیگری واریز نمایید و سوالات مشابه دیگر مواردی هستند که قصد داریم در ادامه به طور کامل به پاسخ آن‌ها بپردازیم.

لندو کارت چیست؟

لندو کارت یک اعتبار مالی است که به عنوان وام از طرف بانک آینده به متقاضیان ارائه می‌شود.‌ باید بگوییم هر زمانی که اقدام به دریافت وام از لندو کردید و درخواست شما تایید شد، مبلغ وام خود را در قالب «لندو کارت» دریافت خواهید کرد. یعنی فرقی ندارد که چه مقدار وام می‌گیرید مبلغ مد نظر در یک کارت خرید مشابه با کارت‌های بانکی عضو شتاب شارژ و ارسال می‌شود.

توجه داشته باشید که این کارت درست مثل یک کارت بانکی است و می‌توانید به شکل حضوری با استفاده از این کارت از فروشگاه‌های خرید کنید و در زمان پرداخت پول در دستگاه پوز کارت بکشید از طریق دریافت رمز دوم از خودپرداز بانک مربوطه فرایند خرید آنلاین را در فروشگاه‌های اینترنتی انجام بدهید.

لندو وام، لندو کارت

مدارک لازم برای دریافت وام از لندو

  • بارگزاری تصویر صفحه‌ی اول و صفحه‌ی توضیحات شناسنامه
  • بارگزاری تصویر پشت و روی یکی از مدارک سکونتی به شکل زیر: سند ملکی به نام متقاضی
  • اجاره‌نامه: بارگزاری تصویر اجاره‌نامه رسمی با کد رهگیری یا اجاره‌نامه غیررسمی به صورت دست‌نویس “با سربرگ و مهر املاک” یا این‌که اجاره‌نامه با تاریخ منقضی به صورت پشت‌نویس در صورتی که امضای پشت و روی سند یکسان باشد
  • مدارک مالی و شغلی که با توجه به موارد زیر یکی از آن‌ها نیاز است: گزارش معدل (میانگین) حساب بانکی 3 ماه اخیر با مهرشعبه فیش حقوقی (با مهر) گواهی اشتغال به کار (با مهر و امضا)
  • فایل پی‌دی‌اف سفته (برای دریافت این مورد می‌توانید از طریق سامانه سفته الکترونیکی و به صورت آنلاین اقدام کنید.
  • بارگزاری تصویر پشت و روی کارت ملی جدید (در صورتی که کارت ملی جدید را ندارید باید تصویر کارت ملی قدیمی به همراه رسید تعویض آن را بارگزاری کنید‌.

شرایط دریافت وام لندو

  • در صورتی که وام معوقه یا چک برگشتی داشته باشید، درخواست اعتبارسنجی شما بررسی نخواهد شد.
  •  داشتن هرگونه معافیت از خدمت سربازی از جمله معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت الزامی است.

نحوه محاسبه پیش پرداخت لندو وام

در سایت لندو یک سیستم شبیه به ماشین حساب وجود دارد که به صورت خودکار مبلغ پیش پرداخت وام را با توجه به مبلغ دریافتی و مدت بازپرداختی که انتخاب می‌کنید به دقت محاسبه می‌کند. شما در زمان درخواست کارت لندو می‌توانید به انتخاب خود، این اقساط را در دوره‌های ۶ ماهه، ۹ یا ۱۲ ماهه تسویه کنید.

به طور مثال در حال حاضر برای بازپرداخت در ۱۲ ماه و سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان مبلغ ۳.۰۹۶.۰۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت برای لندو کارت و همچنین ۲.۴۹۶.۰۰۰ میلیون تومان برای تیمچه دریافت می‌کند.

مزایای دریافت وام لندو

  • تمام مراحلی که شما برای گرفتن وام بدون ضامن لندو طی می‌کنید همگی به صورت آنلاین و غیر حضوری است و شاید همین مورد بزرگ‌ترین مزیت به شمار می‌رود؛ چراکه تمام دغدغه‌های مربوط به درخواست حضوری را با دسترسی به گوشی همراه و اینترنت به راحتی کنار می‌زنید.
  •  لندو وام خود را تنها با ارائه‌ی یک فقره سفته‌ ارائه ‌می‌کند ‌که تمام مراحل خرید سفته هم به صورت آنلاین از پلتفرم‌های امن بانکی انجام می‌شود. برای امضای قرارداد هم به راحتی می‌توانید با ثبت امضای دیجیتال در اپلیکیشن آینده‌ساین تمام قرارداد‌ها را امضا کنید.
  • تمام افراد در سراسر کشور به این وام دسترسی دارند و فقط کافی است به صورت آنلاین اقدام به دریافت مبلغ وام مد نظر کنند.
  • از آن‌جایی که لندو کارت با همکاری بانک آینده به مشتریان ارائه می‌شود، سود اعمال شده در اقساط ماهیانه همان سود مصوب بانکی است که در حال حاضر به میزان ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.
  • کارمزد لندو وام ۵ درصد است و فقط در مبلغ پیش‌پرداخت تأثیر می‌گذارد.

 چگونه می‌توان مبلغ وام لندو کارت را نقد کرد؟

واقعیت این است که در حال حاضر این نوع کارت‌ اعتباری با این‌که شبیه به کارت‌ بانکی عضو شتاب است اما شرایط کارت‌به‌کارت را ندارد؛ یعنی شما نمی‌توانید به شکل مرسوم و روتین این‌کار را انجام بدهید اما با توجه به این‌که لندو کارت امکان خرید اینترنتی را دارید، در صورتی که قصد داشته باشید مبلغ وام را به حساب دیگرتان واریز کنید، می‌توانید از کیف پول‌های پرداخت، یا سرویس‌های نقد کردن وام استفاده کنید.

مراحل دریافت وام لندو

ثبت درخواست: اولین قدم این است که به سایت لندو مراجعه کنید.‌ با وارد کردن شماره موبایل و رمز یک بار مصرفی که دریافت می‌کنید و به این ترتیب وارد صفحه‌ی بعدی سایت می‌شوید. در این‌ قسمت باید مبلغ وام و تعداد ماه‌های باز پرداخت را درج کنید و در نهایت دکمه ثبت را بزنید.

افتتاح حساب در بانک آینده: اگر در بانک آینده حساب دارید که به طور مستقیم به مرحله بعدی می‌روید اگر حساب ندارید، لازم است در این مرحله برای افتتاح حساب بانک آینده اقدام کنید؛ البته نگران نباشید این عملیات را می‌توانید به شکل آنلاین و از طریق نرم‌افزار کیلید هم انجام بدهید.

واریز پیش‌پرداخت: در این قسمت باید پیش‌پرداخت وام‌تان را واریز کنید. این مبلغ با توجه به میزان وام درخواستی شما مشخص می‌شود‌.

بارگزاری مدارک: تمام مدارک خواسته شده را بارگزاری کنید تا بتوانید وارد بخش اعتبارسنجی بشوید.‌ لازم است کد ملی و شماره موبایلی که همان ابتدا برای ورود به سایت استفاده کرده‌اید در این قسمت هم درج کنید و کدی را که ارسال می‌شود در قسمت مربوطه وارد کنید. بعد از ثبت این مرحله حالا کارشناسان در لندو به بررسی و اعتبارسنجی خواهند پرداخت.

نکته ۱: در این این مرحله شما برای امضای سفته الکترونیکی و امضای آنلاین قراردادها به یک امضای الکترونیکی نیاز دارید. برای این منظور می‌توانید به صورت  آنلاین از طریق نرم‌افزار «آینده‌ساین» اقدام کنید.

نکته ۲: برای دریافت وام لندو شما به خرید سفته الکترونیکی نیاز دارید و برای این منظور می‌توانید از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده اقدام کنید و سفته‌‌ی خود را تهیه و در ادامه آن را با امضای الکترونیکی خود امضا کنید.

امضای آنلاین قراردادها: بعد از بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان لندو و تایید سفته حالا نیاز است در حساب کاربری خود، متن قرارداد لندو و قراردادهای بانک را با دقت مطالعه و آن را با کمک امضای الکترونیکی خود امضا کنید.

ارائه وام و خرید کالا و خدمات: در نهایت و با تایید درخواست، حالا مبلغ وام شما به صورت «لندو کارت» شارژ و برایتان ارسال خواهد شد.

آیا وام لندو جریمه دارد؟

شما برای پرداخت اقساط تا ۵ روز از موعد مقرر فرصت دارید؛ یعنی بابت تأخیر حداکثر ۵ روزه هیچ جریمه‌ای وجود ندارد، اما اگر بیشتر از ۵ روز بشود، به ازای هر هفته ۲۰ هزار تومان به مبلغ قسط جاری شما اضافه خواهد شد؛ البته که در طرف مقابل اگر شما خوش حساب باشید و نمره‌ی اعتبار ۳۰۰ را گرفته باشید در صورت تاخیر بیش از ۵ روز هم، شامل جریمه نمی‌شوید.

یادتان نرود نمره اعتبار در کل یک معیار برای سنجش مشتریان لندو محسوب می‌شود، به این ترتیب باتوجه به تعهد شما به عنوان دارنده‌ی وام در پرداخت اقساط فعلی مواردی مثل سابقه دریافت وام از لندو، گزارش اعتباری در سیستم بانکی و… ارزیابی می‌شود.

در آخر باید بگوییم که در شرایط اقتصادی موجود دریافت چنین وام‌هایی برای افرادی که ضامن ندارند راه مناسبی است‌. در این متن به طور کامل به بررسی وام لندو پرداختیم و راهنمایی کردیم که چطور می‌توانید در صورت نیاز مبلغ این نوع کارت اعتباری را نقد کنید و در واقع به حساب دیگرتان واریز نمایید.

9 دیدگاه دربارهٔ «وام لندو کارت و نقد کردن اعتبار آن»

  1. چیکاربه خدمت سربازی و سندیا قولنامه دارید ویپاد قسطا اصلا این شرایط و نداره منی که ازشهرستان اومدم محل کارم میخوابم قولنامه کجا بود این همه بروکراسی که چی بشه که باده میلیون میتونه تاسرکوچشونم بره چه بخواد بپیچونه بگید نمیدیم خیال راحت
    کپی کارت ملی همسایه بغلی امضامعلم کلاس دوم ابتدایی بعدش کارشناسای خوشتیپ بشینن موز وکیوی بخورن به جمع بندی برسن یه میلیون وام بدن یانه ، به چه روزی افتاد خدایا این مملکت

  2. 17 میلیون میدن بعد 22 میگیرن اسمش گذاشتن وام 20 میلیونی بعد اول پیش پرداخت میگیرن 3100000 بعد مدارک بارگذاری کن تا تایید بشی اگر هم تائید نشدی یک ماه و خورده ای طول میکشه تا پولت و پس بدن راست میگین اول اعتبار سنجی کن بعد پیش پرداخت بگیر اسمشم نزار وام 20 میلیونی بگو 17 میلیونی

  3. احسان ولی

    کلاه برداریه، من رو بیش از یه ماه چرخوندن و وامی ندادن. شیوه اشون هم اینه که هی مدارک میگیرن، و بعد تائید میکنند، شما هم خوشحال که الان پولو میریزن، بعد میبینی یه هفته ده روز گذشت و خبری نشد میری میگی چی شد؟ میگن بانک تائید نکرده و فلان مدرک رو تغییر بده. و این چرخه ادامه داره
    در ضمن اولش برای 12 تومن وام ازم دومیلیون دویست گرفتن و بعد از این همه مدت که وام رو کنسل کردم هنوز بهم پس ندادن

  4. سلام
    کلاه برداری هست ۲ ماه هست پول گرفتن هی مدارک رد میکردن بعد یک ماه طول کشید تا لغو کردن هنوزم یک ماه دیگر گذاشته هنوز وارد نکردن تماس میگیری ۱۲۰ نفر تو نوبت به ۱۰ نفر میرسه قطع میشه مردم گول نخورید معلوم نیست کجا باید بریم شکایت کنیم شیاد و کلاه بردارن

  5. تقریبا یک ماه بهانه های مختلف میگیرن مثلا مهر مدرک کمرنگ خورده و ….. چند بار تماس گرفتم هر بار کلی تو توبتی بعد یک ماهم مجبور به کنسلی میشی حالا کی پولتو بدن معلوم نیست

  6. جععربوسفی

    چرا هیشکی مثل من از وام لندو راضی نییت همه دوستان و فرموده‌های بالاییشان کاملا درسته بخدا راست میگن عین همونایی که به سر منو امثال من اومد الان نزدیک یکساله الافم کرده این لندو هرروز هم پیام تبریک میفرستن که بیا شما که موفق نشده بودین به وام لندو ‌و دریافتش الان تایید شده میری به نقسه اینا و تورشان میافتی آحرشان هم با کلی واریزیهای کوچک و بزرگ میگن نشد

  7. اصفهانیان

    وام من بموقع بعد تکمیل مدارک پرداخت شد یعنی بمحض تکمیل و تایید مدارک 24 ساعت بعد پول بحسابم واریز شد

  8. دو ماهه لغو كردم درخواست وامم و كارمزد و پس نميدن مدام ميگن بايد براي تاييد لغو باهاتون تماس بگيرن ولي چند هفتست زنگ نزدن واقعا وجدان خوب چيزيه نياز نداشته باشه ادم كه لغو نميكنه كارمزد و بزنيد اين چه كار زشتيه

  9. به خدا کلاه برداری . 3200 پیش پرداخت می گیرند اول کار . دو ماه سرکار می ذارند نه از وام خبری هست و نه پیش پرداخت را پس می دهند . مواظب باشید گوا نخورید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت