ویپاد : تسهیلات بدون ضامن و راهکار نقد کردن ویپاد

اگر در شرایطی هستید که به تسهیلات مالی خرد نیاز دارید و هیچ ضامن و وثیقه‌ای هم ندارید می‌توانید از طریق ویپاد اقدام به دریافت تسهیلات بدون ضامن ویپاد کنید. در واقع ویپاد یا ترابانک پاسارگاد یک بانک دیجیتالی است که می‌توانید با کمک آن به‌راحتی در بانک پاسارگاد افتتاح حساب داشته باشید و کارت بانکی خود را از طریق پست دریافت کنید و در ادامه از خدمات مالی این بانک به‌خصوص تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و چک ویپاد استفاده کنید.

برای دریافت این اعتبار مالی که به نوعی وام اعتباری هم محسوب می‌شود باید از طریق حساب پشتوانه ویپاد اقدام کنید تا به صورت آنی و فوری و در عرض سه دقیقه تسهیلات مد نظرتان را دریافت و با آن از فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی خریدتان را انجام بدهید. به طور خلاصه باید بگوییم که اعتبار یک میلیون تومانی جزو آن دسته از تسهیلاتی است که بلافاصله برای متقاضی فعال می‌شود و بعد از تسویه حساب بدهی آن، مبالغ بعدی تسهیلات حساب پشتوانه یعنی ۲ تا ۱۵ میلیون تومان به تناسب مجموعه رفتارهای کاربری به کاربر تعلق می‌گیرد.

اما این‌که تسهیلات بدون ضامن ویپاد چیست؟ نحوه‌ دریافت تسهیلات ترابانک پاسارگار و بازپرداخت آن به چه صورت است؟ آیا می‌توان اعتبار مالی ویپاد را به حساب دیگری واریز کرد و سوالات مرتبط با این موضوع مسائلی هستند که در ادامه این مطلب از رایان‌پی می‌خواهیم به پاسخ آن‌ها بپردازیم.

اگر تمایل دارید اعتبار تسهیلات خود را نقد کنید، می‌توانید از طریق فرم زیر اطلاعات حساب و پرداخت خود را وارد کنید و در نهایت بعد از دو روز کاری با کسر کارمزد 1.5 درصد + کارمزد شاپرک مبلغ اعتبار به حساب شما واریز شود.

توجه: کارت‌های که رمز دوم یا پویا ندارند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

توجه : برای خرید وام یک میلیونی ویپاد، شما نیاز است در حساب خود 1 میلیون داشته باشید تا شرایط 50 50 ویپاد برقرار باشد.

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ویپاد چیست؟

تسهیلات بدون ضامن ویپاد یک اعتبار مالی خرد و جذاب است که تمام افراد در سراسر ایران می‌توانند با انجام اعتبارسنجی و بدون هیچ وثیقه و چک و سفته‌ای آن را دریافت کنند و در زمان مقرر بازپرداخت خود را انجام بدهند. در این زمینه باید بدانید که ویپاد یک بانک ‌دیجیتال است که به پشتوانه‌ی بانک پاسارگاد فعالیت می‌کند. با توجه به شرایط اقتصادی و تغییر در سبک زندگی وجود چنین خدمات مالی و بانکی یک گام بسیار مثبت محسوب می‌شود.

در واقع ویپاد یا همان ترابانک پاسارگاد که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کند و از این جهت معتبر است شرایطی را مهیا کرده که متقاضیان و کاربران بدون حضور فیزیکی و تنها از طریق اپلیکیشن ویپاد بتوانند به صورت آنلاین در بانک پاسارگاد حساب باز کنند و در هر کجا که هستند از طریق پست کارت بانکی خود را بگیرند‌. با افتتاح حساب کاربران می‌توانند وارد حساب پشتوانه ویپاد بشوند و خدمات مد نظر خود را دریافت کنند.

ارتباط با ویپاد

ویپاد در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به ۳ روش مختلف پاسخگوی کاربران است: پاسخگویی در‌لحظه به سوالات از طریق پشتیبان هوشمند، پیگیری مسائل و مشکلات کاربران از طریق سامانه تیکتینگ و تماس تلفنی مستقیم.

ایمیل : Support@dotin.ir تلفن: 02188776655 // 02124597775

توجه : شما الان در سایت رایان پی هستید و ارتباطی با ویپاد ندارد، لطفا برای دریافت وام با شماره های بالا تماس بگیرید

مقدار مبلغ تسهیلات بدون ضامن ویپاد

در ویپاد یا همان ترابانک پاسارگاد، امکان دریافت تسهیلات فوری در حساب پشتوانه تا سقف ۱۵ میلیون تومان است. ‌که می‌توانید مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی را درخواست کنید.

روند تخصیص مبلغ تسهیلات پشتوانه به کاربران

به طور کلی در ویپاد شما با دو اعتبار برای دریافت وام یا همان تسهیلات روبه رو هستید که در زیر به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

تسهیلات ۱ میلیون تومانی ویپاد

این تسهیلات اولین گام برای تمام کاربران جدید ویپاد یا کاربرانی است که برای اولین بار قصد استفاده از تسهیلات پشتوانه را دارند. به طور مثال شما به‌عنوان کسی که می‌خواهید برای اولین بار از تسهیلات بدون ضامن ویپاد استفاده کنید، بعد از افتتاح حساب و درخواست کارت بانکی می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن ویپاد و انتخاب گزینه “حساب پشتوانه” به‌راحتی و بدون وثیقه و چک اعتبار یک میلیون تومانی را دریافت کنید. بعد از استفاده و تسویه حساب بدهی می‌توانید برای مبالغ بعدی تسهیلات حساب پشتوانه یعنی ۲ تا ۱۵ میلیون تومانی اقدام کنید.

نکته: تسهیلات ۱ میلیون تومانی پشتوانه با شرایط ۵۰-۵۰ ارائه می‌شود، به این صورت که در زمان خرید، ۵۰ درصد از مبلغ خرید از موجودی حساب اصلی شما در ویپاد و ۵۰ درصد باقی مبلغ خرید، از اعتباری که در حساب پشتوانه دارید، به‌صورت خودکار کم می‌شود.

 تسهیلات ۲ تا ۱۵ میلیون تومانی ویپاد

تمان کاربرانی که از تسهیلات پشتوانه استفاده کرده باشند، با مراجعه به صفحه “حساب پشتوانه” می‌توانند نسبت به درخواست و دریافت مبلغ ۲ تا سقف ۱۵ میلیون تومان اقدام کمند. دریافت مبالغ به صورت خودکار و توسط ربات ویپاد انجام می‌شود و بر اساس مجموعه رفتارهای دریافت‌کننده‌ی وام ویپاد از جمله متوسط موجودی، میزان استفاده از اپلیکیشن، خوش‌حسابی در بازپرداخت‌های قبلی و … به‌صورت پلکانی محاسبه و فعال می‌شود.

نکته: تسهیلات ۲ تا ۱۵ میلیون تومانی شرایط ۵۰ _۵۰ را ندارد، یعنی شما موقع خرید، کل مبلغ مد نظر از اعتبار پشتوانه‌تان کسر می‌شود و لازم نیست که به اندازه ۵۰ درصد مبلغ خرید در حساب خود موجودی داشته باشید.

 تسهیلات ۲ تا ۱۵ میلیون تومانی ویپاد

مراحل دریافت تسهیلات بدون ضامن ویپاد

  • مرحله اول: نیاز دارید که به یکی از برنامه‌ها مثل کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، سیب‌اپ یا وبسایت ویپاد مراجعه کنید و اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
  • مرحله دوم: افتتاح حساب خود را انجام بدهید و درج اطلاعات آدرس منتظر باشید تا خیلی زود کارت بانکی شما به صورت رایگان و از طریق پست ارسال شود. با افتتاح حساب می‌تو‌انید به بخش “حساب پشتوانه” در اپلیکیشن ویپاد بروید و مبلغ تسهیلات را انتخاب کنید.
  • مرحله سوم: اعتبار سنجی شما در این مرحله و تنها در یک دقیقه انجام خواهد شد. البته برای این منظور باید مبلغ ۱۰ هزار تومان کارمزد اعتبارسنجی را پرداخت و گزارش آن که را شامل بدهی‌ها و معوقات بانکی ست دریافت کنید.
  • مرحله چهارم: نیاز است کارمزد فرایند‌های دیجتالی را با توجه به مبلغ درخواستی خود پرداخت کنید. یعنی مبالغ ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۷۵، ۹۱، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان به ترتیب برای اعتبارهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی.
  • مرحله پنجم: در نهایت حساب پشتوانه شما فعال می‌شود و می‌توانید با دریافت تسهیلات بدون ضامن ویپاد از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی سراسر کشور خرید کنید.

کارمزد و سود تسهیلات پشتوانه ویپاد

در مطلب قبلی و در طی مراحل دریافت تسهیلات بدون ضامن ویپاد اشاره کردیم که مبلغ کارمزدی به عنوان “کارمزد خدمات دیجیتال” باید پرداخت کنید. از طرفی در زمان تسویه حساب بدهی هم، در هر مرحله از بازپرداخت، دو کارمزد یعنی کارمزد خدمات دیجیتال و کارمزد بانکی وجود دارد که مبلغ هر‌کدام از کارمزدها به صورت زیر است:

کارمزد بانکی: ۲۳ درصد سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی

کارمزد خدمات دیجیتال: مبلغ کارمزد خدمات دیجیتال برای حساب پشتوانه ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی به ترتیب ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۷۵، ۹۱، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان است.

انتقال اعتبار تسهیلات ویپاد به حساب دیگر

توجه داشته باشید که به طور معمول اعتبار مالی‌ای که به عنوان تسهیلات در اختیار شما قرار می‌گیرد با روش‌های مرسوم و برای تمام کارت‌های عضو شتاب قابل انتقال و کارت‌به‌کارت نیست. حتی نمی‌توانید از طریق خودپرداز پاسارگارد مبلغ اعتبار را به شکل نقد دریافت کنید. از آن‌جایی که این تسهیلات مالی به صورت آنلاین دریافت می‌شود و می‌توانید به راحتی هم رمز دوم بگیرید و خرید اینترنتی انجام بدهید؛ این امکان را دارید که مبلغ اعتبار خود را به حساب دیگر خود یا شخص مد نظرتان واریز کنید، در کل می‌توانید از کیف پول‌های پرداخت یا سرویس‌های نقد کردن تسهیلات مالی استفاده کنید.

نحوه بازپرداخت و تسویه حساب ویپاد

تسویه حساب بدهی تسهیلات پشتوانه به دو صورت “یکجا” و “مرحله‌ای” انجام می‌شود.‌

تسویه یک‌جا: با انتخاب این گزینه شما به عنوان دریافت کننده‌ی تسهیلات از زمان پایان فرصت مصرف به مدت ۲۰ روز مهلت دارید (تا روز ۳۱م از زمان دریافت تسهیلات) تا تسویه حساب بدهی را به‌صورت “یکجا” انجام بدهید.

در تسویه حساب بدهی به‌صورت یکجا کل مبلغ اصل و فرع بدهی به‌صورت یکجا و طی یک مرحله بازپرداخت می‌شود.

نحوه محاسبه بازپرداخت یک‌جا: مبلغ اصل بدهی +‌ ۲۳٪ سالیانه به‌عنوان کارمزد بانکی

تسویه مرحله‌ای: با انتخاب گزینه‌ی “بازپرداخت مرحله‌ای” امکان بازپرداخت برای تسهیلات ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی در طی ۲ الی ۴ ماه و برلی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی در طی ۲ الی ۶ ماه ایجاد می‌شود. شما می‌توانید در مهلت ۲۰ روزه تسویه حساب بدهی خود در چند ماه انجام بدهید.

تسویه حساب مبالغ تسهیلات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷ و ۱۰ میلیون تومانی

در این حالت از تسویه حساب بدهی که باید در طی حداقل ۲ و حداکثر ۴ ماه انجام بدهید حداقل مبلغ پرداختی در هر مرحله به شکل زیر است:

بازپرداخت مرحله‌ی اول تا یکی مانده به آخر:

حداقل ۲۵ درصد برابر با یک چهارم از مبلغ اصل بدهی + کارمزد خدمات دیجیتال +‌ ۲۳٪ سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی به عنوان کارمزد بانکی

بازپرداخت مرحله آخر (بدون کارمزد خدمات دیجیتال)

حداقل ٢٥ درصد برابر با یک چهارم از مبلغ اصل بدهی+‌ ۲۳٪ سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی به عنوان کارمزد بانکی

تسویه حساب مبلغ تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی

در این حالت از تسویه حساب بدهی که باید در طی حداقل ۲ و حداکثر ۶ ماه انجام بدهید، حداقل مبلغ پرداختی در هر مرحله به صورت زیر است:

بازپرداخت مرحله اول تا یکی مانده به آخر:

حداقل ۱۷ درصد برابر با یک ششم از مبلغ اصل بدهی + کارمزد خدمات دیجیتال +‌ ۲۳٪ سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی به عنوان کارمزد بانکی

بازپرداخت مرحله آخر (بدون کارمزد خدمات دیجیتال)

حداقل ۱۷ درصد برابر با یک ششم از مبلغ اصل بدهی+‌ ۲۳٪ سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی به عنوان کارمزد بانکی

قابل ذکر است که مراحل بازپرداخت می‌تواند مبالغ متفاوت و نامساوی داشته باشد؛ به طور مثال طی دو مرحله، یکی معادل ۳۰ درصد باشد و دیگری معادل ۷۰ درصد مبلغ کل بدهی.

177 دیدگاه دربارهٔ «ویپاد : تسهیلات بدون ضامن و راهکار نقد کردن ویپاد»

  1. من یک میلیون از وی پاد وام گرفتم 15000 تومان اول کار برداشت کرد و 18000 آخر کار به بدهی اضافه کرد جمعا 33000 تومن و این میشه 40 درصد چطوری 23 درصد میشه

      1. مجوز نزول خوری گرفتن منتها نه نزول خوری عرف . دوبل یا روبل برابر بیشتر یعنی دوتا چهار برابر یک نزول خور. خر خودتونید. مجوز هرکی بهتون داده ملت بیچاره و ناچار رو تلکه کنید سمبش پر زوره. کلا دین و شریعت و غیره هم که گذاشتین کنار فقط برای مردمه بازم میگممم خر خودتوند فعلا که زورتون رسیده

  2. سلام خسته نباشید بنده یک میلیون دریافت کردم حالا چطور باید باهاش خرید کنم؟یا پولو برداشت کنم

  3. سلام من از اعتبار یک میلیون تومنی ۳۴۰ تومنش رو استفاده کردم. اگر یکباره مبلغ بدهی رو پرداخت و تسویه کنم اعتبار ۲ میلیونی بهم تعلق میگیره ؟

    1. فرایند بالا رفتن پله اعتباری، استفاده از اعتبار در 10 روز، تسویه به موقع و استفاده از کارت برای خریدهای روزمره هستش، اگر این شرایط رو داشته باشید، پله اعتبار افزایش پیدا میکنه

      1. عباس عاشوری میناب ۰۹۰۲۲۷۵۷۰۰۸

        باسلام من عباس عاشوری هستم چند وقتی هستش پول هامو با بانک پسارگاد میزارم واش میگرم باهش کارم میکنم خیلی ازش راضی هستم یک سوالی دارم اگر من پنجاه میلیون وامش سکه جعم کنم بگیرم میتونم یکجا همون بعد از چهار ماه بعدش یکجا تسویه کنم یعنی به شیش ماه نرسه تسویه کامل کنم

  4. سلام وقت بخیر من از وام 15تومنی استفاده کردم تسویه کردم به وقتش الان گذینه 20 تومن باز شده ولی نمیزاره میگه از پله های پایین تر استفاده کنین

    1. سلام من مبلغ رو تسویه کردم و میخوام تسهیل سه میلیونی رو بزنم میگه شما براساس قوانین اعتبار سنجی واجد اعتبار هستین یعنی چی؟؟من همیشه همینطور برداشت میکردم تسویه میکردم ایندفه این ارورو داد

  5. واسه استفاده از وام حتما باید با یک میلیون تومان شروع میشه یا میشه بیشتر درخواست داد

  6. من از وام 1 میلیونی استفاده کردم بعد 10 روز تسویه یکجا کردک گردش حساب هم دارم ولی پله 2 میلیونی میگه از پله پایینتر شروع کنید

  7. سلام از کدوم فروشگاهها میشه هرید کرد من وام ۱تومنی خرید کردم هرفروشگاهی کارت میزنم میگه اعتبار نداری

  8. سلام من ب مبلغ ۵تومان وام رسیدم و اون رو دریافت کردم حالا اگه بازپرداخت مرحله ای را انتخاب کنم بعد از تسویه حساب ،دوباره به مرحله اول برمی‌گردم یعنی وام ۵۰ ۵۰ دو تومنی را میگیرم یا میتونم بلافاصله بعد از تسویه حساب دوباره ۵ یا مبلغ بالاتر رو دریافت کنم؟

  9. کلام ذوالفقاری

    سلام من یک میلیون اعتبارگرفتم وخرج هم کردم الان میخام تسویه کنم نمیشه چون دوروز ازوقت اعتبار مونده لطفا راهنمایی فرمائید

  10. من ۱ میلیونی رو ۳۰۰ تومن استفاده کردم و به موقع هم تسویه کردم اما ۲ میلیونی رو نمیده چرا؟؟

      1. باسلام یه سوال داشتم من الان یک میلیون تومان بزارم برای اعتبار یک میلیونی میتونم یک میلیون تومانی که گذاشتم رو بردارم و فقط از اون یک میلیون تومان استفاده کنم اعتباری ممنون

          1. سلام
            من ۵۰ملیون یک ماه گذاشتم،باتوجه به ۱۵۰۰۰تاسکه چقدر وام میتونم بگیرم..
            وامی که بتونم،اصل پول رو برداشت کنم،نه خرید ازفروشگاه…

  11. با تشکر از راهنمایی هاتون یه سوال کاملا مشابه داشتم .الان من بعد دریافت وام یه میلیونی ،1میلیون هم در حساب اصلیم دارم خب ،پس میتونم برم یه مغازه ای دو میلیون کارت بکشم یا امکان پذیر نیست؟

  12. من الآن وام سه تونی رو تسویه کردم و چهار تومنی گرفتم،چرا زیرش نوشته بود پس از تسویه به موقع چهار تومنی وام دو تومنی فعال میشه؟مگه نباید بیشتر شه؟منم که بدهی و تاخیری ندارم

      1. سلام من درخواست وام یک تومانی را دادم و اس ام اس اومد برام ک
        مبلغ 10,000,000 ریال اعتبار جهت استفاده در حساب پشتوانه تا تاریخ 1402/08/28 به شما تخصیص داده شد.ولی من کارتمو هنوز نیومد باید چکارکنم ک بتونم کارت دریافت کنم یا پول انتقال بدم کارت دیگه ک بتونم دریافت کنم یا خرید کنم بی زحمت راهنماییم کنید.

    1. علی اهواز

      درود وقت بخیر چرا امکان استفاده کارت به کارت نیست از طریق تسهیلات پشتوانه ویپاد
      وام میگیریم که بدهی پرداخت کنیم

  13. سلام اولین وام ینی1میلیونی رو گرفتم 5روز از مهلت استفاده اعتبارم مونده میخام تسویه یکجا بزنم هیچ گزینه ای نمیبینم اینکارو بکنم، باید مهلت استفادم تموم شه یا نه من اشتباهی دارم.

  14. سلام،میخواستم ببینم با دریافت رمز دوم میشه اعتبار و نقد کرد یا کارت به کارت کرد
    ممنونم

  15. نازنین رسولی

    سلام آیا میشه وام ویپاد و نقدکرد ؟ اگه میشه دقیقا باید چه اقدامی انجام داد ؟ یعنی میشه به کارت بانکی دیگه ای انتقال داد ؟

  16. آیا به سپرده پشتیبان سود تعلق میگیرد؟ اگر جواب مثبت است لطف کنید نرخ سود سپرده را بفرمایید.

    1. سلام من مبلغ ۱۵ میلیون رو دریافت و استفاده کردم
      و تسویه کردم
      برای دریافت مبلغ ۲۰ میلیون باید چقدر گردش حساب و خواب حساب داشته باشم

      1. من وام یک میلیونی گرفتم و به موقع پرداخت کردم الان میخوام برم مرحله ی بعد نمیتونم میگه باید برگردی رو مرحله ی یک میلیونی این برا بار دوم میشه اینجور چکار باید بکنم خسته شدم

  17. مائده علیان

    با سلام آیا میشه موقع خرید بیشتر از حساب پشتوانه کارت کشید مثلا من الان ۲ تومن پشتوانه دارم تو حسابمم ۱ تومن دارم میتونم 3 تومن کارت بکشم؟

  18. سلام ببخشید من وام ۱ میلیونی الان زدم کع بیاد به حساب ولی اونجوری که خوندم انگار باید ۱ میلیون داخل حساب باشه … میشه یه نفر بهم توضیح بده ممنون میشم واقعا

    1. سرباز خسته داداش میلاد

      سلام لطفا کسایی که این وام اول 1 تومنی رو گرفتن بگن با چقد سود برگردوندن پولو اگه قرار باشه برا یک میلیون 200 تومن کارمزد و اینا کم بشه ارزششو نداره واقعا

    2. سلام خسته نباشید من می‌خوام وام برآیند رو بگیرم اگه این وام رو بگیرم بعدشم حساب پشتوانه آم مشکلی نداشته باشه میتونم از اونجا هم وام بگیرم

  19. سلام ببخشید من الان سه باره وام پنج ملیونی میگیرم قبل ازتموم شدن مهلت تسویش هم یه جا پرداختش کردم ولی هفت ملیونی رو بهم نمیده بازم همون پنج رو میده چرا اینجوریه ممنون میشم راهنمایی کنید

  20. عل رضا محقق منتظری

    سلام چگونه باید اقساط را پرداخت کنیم خود بخود از حساب کسر میشود یا باید اقساط را به حساب بریزیم

    1. سلام من وام یک میلیونی گرفتم و وقتش از باز پرداختش گذشته ، الان چطور میتونم ی جا بدهیمو پرداخت کنم ،ممنونم

      1. صبا خواجه لو

        سلام و درود..اگر ده میلیون وام بردارم موجودی قبل خودم قابل انتقال و برداشت نقدی داره یا پول خودمون بلوکه میشه؟

  21. سلام من میخوام خرید سه تومنی انجام بدم باید دو میلیون تومن به حسابم بریزم ی تومن وام بگیرم میشه؟؟ کارمزد ۲۳ درصد میشه ۲۳۰ تومن؟؟
    و اینکه چند وقت فرصت پرداخت دارم

    1. برای خرید با وام یک میلیونی باید شرط 50 50 رو رعایت کنید که با واریز 2 میلیون مشکل حل میشه، بله کارمزد هم کمتر 230 میشه اگر تسویه رو یکجا انجام بدید 23 درصد سالانه هستش. 10 روز فرصت استفاده از وام رو دارید

      1. سلام،من وام سه تومنی رو گرفتم،باید سه میلیون هم خودم واریز کنم به حسابم تا بتونم از اون استفاده کنم یا نیازی نیست؟

  22. با سلام من وام براینده رو برام فعلا شده و میتونم ۳۰ میلیون رو دریافت کنم اگه دریافت کنم ۶ ماه پرداخت کنم ماهانه چقدر باید با سودش پرداخت کنم ممنون میشم زود جواب بدید
    میشه ۵ میلیون ۶۹۰ هزار یا بیشتر یا کمتر ممنونم

  23. یاسین زمانپور

    سلام من وام ۱ میلیونی رو گرفتم باید چجور پرداختش کنم تو چند قسط ؟ واینکه چیکارکنم ک ۱میلیون رو خرید نکنم و بیاد تو موجودی حسابم

  24. سلام برای این وام ۱ ملیونی چقدر باید سود پس داد و اینکه به چه صورت پرداختش یعنی اگر بخوایم قسطی بدیم بابد بعد از ۲۰ روز بزنیم روی گزینه قسطی و بعدش قسطی میشه یا خیر ؟

  25. سلام اگ من ی میلیون وامو بگیرم بعد ی میلیون هم تو حسابم داشته باشم .بعدش میتونم از دیتگاه کاراخوان مغازه کسی دومیلیون کارت بکشم وازش دومیلیون نقد بگیرم؟

    1. سلام بیخشید من الان ۵ میلیون ریختم چه تعداد سکه میشه و چه مبلغی میتونم وام بگیرم ؟ وامی که بتونم نقد کنم و بریزم به کارت دیگه

  26. سلام
    ایا با گرفتن وام ۱۰ تومانی میشود شهریه دانشگاه را پرداخت کرد یادحتما باید خرید در فروشگاه باشد؟

  27. علی رضا آقاجانی

    سلام من از تسهیلات برآیند میخاستم استفاده کنم فقط اینکه وام در قالب خرید اعتبار یعنی چی

    1. ناصر میلان

      سلام.یک.میلیون.اعتبارگرفتم.یک.میلیون.واریز.به.حساب.ویپادوبااسان.پرداخت.دومیلیون.برداشت.کردم.پیامک.اومده.میگه.برگشت.خورده.مشکلش.چیه

  28. من یک میلیون اعتبار و دریافت کردم ولی تو کارتم کمتر از یک میلیون هست نمیتونم از این وام استفاده کنم ؟

  29. ناصر میلان

    سلام.منیک.میلیون.واریزحساب.ویپادکردم.بایک.میلیون.اعتبارویپاد.بااسان.پردخت.دومیلیون.برداشت.کردم.پیامک.اومده.میگه.برگشت.خورده.مشکلش.چیه

  30. سلام من تا حالا از هیچ وام ویپاد استفاده نکردم تعداد سکه ها بالا ببرم میتونم وام ۱۵ تومنی بگیرم بدون این که از وام قبلی هایی که مبلغ ۱ میلیونی ۲و… هست استفاده نکرده باشم ممنون میشم جواب بدید

  31. اگه ۱میلیون تومن تسهیلات گرفته شده استفاده نشه و برگشت بخوره به خود بانک چرا باز هم باید اقساطشو پرداخت کرد؟

  32. مصطفی افتخاری

    سلام من وام ۳۰ میلیون تومانی رو گرفتم ولی برای خرید فقط میتونم ۱ میلیون تومان کارت بکشم بیشتر میکشم خطا میده یعنی باید ۳۰ تومان را ۳۰ بار ۱ میلیونی بکشم تو کارتخوان،لطفا راهنمایی کنید.

  33. سلام برای استفاده از تسهیلات یک میلیون تومنی حتما باید یک خرید 2 میلیون انجام داد ؟ نمیشه خورد خرجش کرد؟

  34. با سلام شبتون بخیر باشه
    من دانشجوی سال آخر هستم ک سربازی نرفتم ولی تا پایان بهمن معافیت تحصیلی دارم
    میتونم از وامش استفاده کنم؟

  35. من امروز درخواست وام یک تومنی رو زدم تایید شده و در تسهیلاتم نشون میده اما به موجودی حسایم اضافه نشده چطور می تونم اش برای کارت به کارت استفاده کنم

  36. سلام خسته نباشید من ۳ مرحله همون ۵ میلیونی رو دریافت کردم ولی ۷ میلیونی باز شده ولی دریافت میزنم قبول نمیکنه تراکنش مالی هم دارم الان توسویه کردم باز ۷ میلیونی باز نمیشه چرا

  37. سلام وقت بخیر من تسهیلات وام برآیند رو گرفتم میخواستم ببینم چطور میتونم نقد کنم فقط از طریق کارتخوان ممکنه آیا ؟

  38. سلام من هم تو حساب اصلی پول دارم هم پشتوانه میخواستم بدونم اگر خرید کنم مستقیم از حساب پشتوانه کم میشه یا از حساب اصلیم کم میشه؟

  39. سلام من تا مرحله 10 میلیونی رفتم ولی بعد از چند بار گرفتن وام 7 میلیونی و تسویه بدهی زودتر از موعد هنو موفق نشدم وام 10 میلیونی رو بگیرم و مجبورم دوباره همون 7 میلیونی رو مجدد بگیرم.دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. مجتبی اسفندی یاری مهینی

      سلام یه دلیل دیگه حسابام بسته شدن نتونستم تسویه کنم مشکل برطرف کردم بعدقسط ریختم برگشت دوباره یک میلیون الان ۵میلیون گیرکرده ۵دفه ریختم بازم میگه بدلیل بدحسابی نمیشه جلوتررفت بایدچیکرکنم نمیتونستم تسویه کنم همه حسابام بسته بودن

  40. سلام من وام یک میلیونی دریافت کردم ولی فقط تونستم ۱۱هزارو برداشت کنم موجودیش۹۸۹هزاره ولیوقتی کارت میکشم میگه موجودی کافی نیست

  41. سلام و درود
    1-آیا وام های اعتباری (برآیند یا پشتوانه) در قالب کارهای بانکی جداگانه صادر می گردد یا در حساب شخص شارژ می گردد؟
    2-آیا امکان خرید از بورس توسط کارت های صادره بصورت اعتبار وجود دارد به دلیل قانون جدید وزارت اقتصاد و عدم امکان خرید از بورس با کارت های هدیه یا …

  42. درود بر شما دوست عزیز بابت پاسخ به تمام سوالات. ببخشید من یه تومن بذارم داخل حساب بعد که اعتبار اومد میتونم ۲ تومن رو واریز کنم به حساب دوستم بعنوان خرید بعد دوباره برگردونم به حسابی از خودم و اینجوری نقد بشه استفاده کنم؟

  43. سلام بالاتر هم گفته بودند جواب ندادید تسهیلات یک میلیون چقد سود باید بدیم؟

    1. افسانه آقائی

      درود، 23 درصد سالانه، برای یک میلیون ماهانه تسویه کنید حدود 110 تومن

  44. سلام کارت من نیومده دوتا کارمزد از من برای وام یک تومنی کسر کرده به نطر شما مسخره نیست از هرنفر کارمزد بگیره بعدش گزینه رمز دوم کارت به کارت غیر فعاله باید یک تومن بزاری ۲تومن خرید کنی جمع کنید من ۱۳ ساله تو کار کافینت و اینترنت و سیستم کارت به کارتم

  45. مهدی تابش

    با سلام وام 10 میلیونی رو میشه بدون مرحله ای و یکجا و بدون پرداختی کل وام رو تمدید کرد

  46. سلام وقتتون بخیر
    امکان چندبار استفاده کردن از وام هست؟ مثلا مبلغ ۲۰ میلیون تومنی رو گرفتم تسویه کنم بعد دوباره دریافت کنم میشه؟

  47. سلام ایا میتونم بعد از دریافت وام یک میلیونی با رعایت قوانین 5050 مبلغو به کیف پول بلو بانکم انتقال بدم؟

  48. سلام
    من یک میلیون به کارتم انتقال دادم یک میلیون هم اعتبار بهم داد اما هر چقدر ۲ میلیون کارت کشیدم بهم تعلق نگرفت و وقتی یک میلیون کارت کشیدم از اعتبارم کسر نکرد و از حساب خودم کسر شد و اعتبار یک میلیون ام پابرجاست،الان باید چیکار کنم؟🙏🥲

  49. سلام و وقت بخیر
    اگر اعتبار یک میلیونی رو کلا استفاده نکنیم چی میشه حسابمم صفر هست موجودیش و وام یک میلیونی استفاده نکردم چی میشه

  50. سلام من وام یک میلیونی رو گرفتم نصفش رو استفاده کردم اگر باقیشو استفاده نکنم مهتلش تموم شه سوخت میشه باید یک میلیون پس بدم؟یا به مبلغی که استفاده کردم؟

  51. سلام من یک میلیون وام گرفتم بعدش یک میلیون ک میریزم ک‌شرایط ۵۰ ۵۰رعایت بشه بعدمیتونم دومیلیون به کارتی دیگ انتقال بدم یااینکه باکارتخوان بکشمش

  52. با سلام برای وام برآیند باید حداقل ۳ ماه حساب ویپاد داشته باشی یا اینکه تو همون ماه اول اگه معدل برسونم میتونم متناسب با تعداد سکه وام بگیرم

  53. سلام من میخواستم وام 15میلیونی رو دریافت کنم آیا موقع خرید از حساب پشتوانه برداشت میشه؟ و فرق نمیکنه از کجا خرید کنیم؟

  54. سلام
    وام 50 ت رو بگیرم، کجا ها میشه ازش برداشت کرد؟ میشه به سایت هایی مثل نوبیتکس انتقالش داد؟

  55. سلام من وام یک میلیون تومانی رو گرفتم و 10روز مهلت داده اگه تو این 10روز خرجش نکنم چی میشه

  56. سلام وقت بخیر..در وام یک میلیونی، مثلا اگر از مبلغ وام فقط 400 تومان استفاده بشه، مابقی مبلغ وام رو تا 10 روز استفاده نکنیم، اون مابقی چی میشه؟ آیا برای بازپرداخت کل مبلغ رو باید بپردازیم؟

  57. اکبرمعصوم زاده

    سلام
    بنده مبلغ ۱میلیون برداشت زدم استفاده کردم الان برای برداشت وام ۲میلیون نوشته شرطش اینه که بدهیمو تسویه کنم وشرایط دیگه من متوجه شرایط دیگه که گفته نشدم میشه راهنمایی کنین

  58. اینهمه پاسخ دادید، هیچکدومشون واضح نیست. یک ولمه واضح ساده راحت نگفتید که اون یه تومن ویپاد رو چطوری باید نقد کرد .راه میانبرش چیه.

    1. درود، برای خرج کردن وام یک میلیونی ویپاد، نیاز است شرط 50 50 رو رعایت کنید، یعنی یک میلیون در حساب داشته باشید و مبلغ دو میلیون خرج کنید، که یک میلیون از حساب و یک میلیون از وام خواهد بود. راه میانبرش اینه از سایت آشنا خرید بزنید تا مبلغ رو بازگشت بزنه

  59. سلام وقتتون بخیر
    مرسی از وقت و حوصله ای که برای پاسخگویی خرج میکنید
    سریع ترین راه برای دریافت امتیاز یا سکه بنظرتون چیه؟
    هر روز واریزی باشه و برداشت نشه و مبلغ یک جا باشه،مثلا اگه پنج ملیون باشه پنجاه امتیاز میده؟

  60. سلام وقت بخیر کسی میدونه برای پله 10 میلیونی و 15 میلیونی وام پشتوانه چند سکه لازم هست از دوستانی که اطلاع دارن ممنون میشم جواب بدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت