همه چیز درباره ازکی وام و نقد کردن اعتبار آن

اگر به دنبال یک وام فوری هستید آن هم با طرح‌های متنوع و متناسب با شرایط شما به‌راحتی می‌توانید به سراغ ازکی وام بروید. با طرح‌های اعتباری این سامانه می‌توانید کاملا به صورت آنلاین اعتبار مد نظرتان را بگیرید و برای خرید محصولات دلخواه یعنی وسایل خانگی و ورزشی تا بیمه و گوشی و… اقدام کنید و مبلغ آن را به صورت اقساط برگردانید.

باید بدانید که برای گرفتن این وام ‌نیازی به ضامن ندارید و می‌توانید فقط با ارائه‌‌ی‌ یک چک یا سفته و تایید اعتبارسنجی کاملاً اینترنتی اعتبار مالی متناسب با شرایط خود را بگیرید. اما این‌که دقیقا ازکی وام چیست و چه طرح‌های اعتباری را با چه شرایطی ارائه می‌دهد، نحوه دریافت ازکی وام به چه صورت است یا این‌که اعتبار ازکی وام قابل نقد شدن است یا نه و سوالاتی از این دست مواردی هستند که در ادامه می‌خواهیم به بررسی پاسخ آن‌ها بپردازیم. 

ازکی وام چیست؟

ازکی‌وام یک مسیر آسان برای دریافت اعتبار خرید است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با ارائه‌ی خدمات مالی و اعتباری آغاز کرده است. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به داشتن طرح‌های متنوع برای ارائه‌‌ی اعتبار خرید اشاره کرد. یعنی شما این امکان را دارید که با توجه به شرایط خودتان و مقایسه‌ی طرح‌های متنوع به سمت انتخاب دریافت ازکی وام بروید.

دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن ازکی وام به سرعت انجام می‌شود و شما بعد از دریافت اعتبار خود هر طور می‌توانید همه‌ی اعتبارتان را برای خرید یک کالا استفاده کنید یا چند نوع کالا بخرید.

ازکی وام

مدارک لازم برای دریافت ازکی وام

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • تصویر یک برگ چک صیادی که به عنوان ضمانت ارائه می‌شود.‌ لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید برای انجام استعلام کافی است. البته باید چک صیادی به نام خودتان باشد.

مراحل دریافت ازکی وام

مرحله اول: ثبت نام و ورود به حساب

وارد سامانه ازکی وام بشوید و با درج شماره موبایل‌تان ثبت‌نام کنید. با ورود به حساب خودتان بایر میزان اعتبار و تعداد اقساط را انتخاب کنید‌. بعد از انتخاب اعتبار نیاز است فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید.

s 5309F009195BCC0F68072F5D2E21594A56BFAFFA545A1B261B76233A242E5915 1652668078243

مرحله دوم: اعتبار‌سنجی

این مرحله سابقه‌ی فعالیت بانکی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.‌ لازم است شماره موبایلی که به نام خودتان است وارد کنید. لازم به ذکر است مؤسسه مشاور رتبه‌بندی ایران مبلغ ۱۰ هزار تومان برای انجام اعتبارسنجی دریافت می‌کند.

مرحله سوم: بارگذاری مدارک

بعد از این که نتیجه‌ی اعتبار سنجی مشخص شد اگر اقساط یا چک معوقه نداشته باشید، می‌توانید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید.

مرحله چهارم: تحویل مدارک و امضای قرارداد

کارشناسان در سامانه ازکی وام مدارک شما را بررسی خواهند کرد و در صورت تایید ادامه‌ی این روند را از طریق تماس تلفنی یا پیامک اطلاع می‌دهند. در این مرحله باید چک را مطابق با توضیحات ارائه شده، تکمیل و زمان و مکان مراجعه‌‌ی نماینده‌ی سامانه را انتخاب کنید. بعد از این با مراجعه‌ی نماینده نیاز است شما قرارداد را امضا کنید و چک را تحویل دهید.‌

مرحله پنجم: خرید اعتباری

در آخر با تایید نهایی، اعتبار درخواستی به حساب شما اضافه می‌شود. به این ترتیب در زمان خرید از فروشگا‌ه‌های همکار و در بخش پرداخت می‌توانید درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که زمان شروع پرداختمبالغ اقساط شما بر اساس طرحی که انتخاب کرده‌اید، انجام خواهد شد.

با اعتبار ازکی وام از کدام فروشگاه‌ها می‌توان خرید کرد؟

شما با دریافت اعتبار مد نظر فقط در فروشگاه‌های همکار که نام آن‌ها را در این صفحه قرار داد، می‌توانید خرید خود را انجام بدهید.

طرح‌های اعتباری ازکی وام

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم سامانه ازکی وام دارای طرح‌های اعتباری با شرایط متفاوتی است تا درخواست کنندگان وام به راحتی و متناسب با شرایط خود، اعتبار مالی را انتخاب کنند. در زیر به معرفی این طرح‌ها می‌پردازیم.

طرح اعتباری بلو بانک

یکی از طرح‌های اعتباری ازكی‌وام با حداکثر اعتبار طرح اعتباری بلو بانک است که در کمترین زمان می‌توانید با ارائه‌‌ی یک برگ چک صيادی بنفش تا سقف 75 ميليون تومان اعتبار بگیرید و بازپرداخت ۱۸ ماه داشته باشید. اعتبار این طرح از ۱۰ میلیون تا ۷۵ میلیون است که می‌توانید محاسبگر اقساط آن را بررسی کنید.

طرح اعتباری پایا

طرح اعتباری پایا در خدمات مالی و اعتباری ازکی وام برای دریافت مبلغ وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان است.

با طرح ۵۰ میلیون تومانی این امکان را دارید که در همه‌ی گروه‌های شغلی با ارائه‌ی جواز کسب، گواهی اشتغال یا فیش حقوقی از خدمات این طرح بهره‌مند شوید.

با این نوع طرح می‌توانید بدون محدودیت در تعداد خرید، محصولات مد نظرتان تهیه کنید و هزینه‌ی آن‌ها را در بازه‌های زمانی طولانی‌تری یعنی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه پرداخت کنید.

طرح اعتباری حکمت ایرانیان

طرح حکمت ایرانیان در ازکی وام برای افرادی که می‌خواهند تا سقف ۳۵ میلیون تومان اعتبار بگیرند مناسب است. به راحتی می‌توانید این اعتبار را در سامانه درخواست کنید و درنهایت بعد از اضافه شدن مبلغ اعتبار از تمام فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام کالاهای دلخواه خود را به شکل اقساطی خرید کنید.

بازپرداخت طرح حکمت ایرانیان در اقساط ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ ماهه انجام می‌شود.

مقدار پیش پرداخت طرح‌های اعتباری ازکی وام

  • برای سقف اعتبار ۷۵ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۸ ماه پیش پرداخت 4,929,649 تومانی دریافت می‌شود.
  • برای بازپرداخت ۱۸ ماهه و اعتبار ۵۰ میلیون تومان مبلغ پیش پرداخت ۳.۳۸۴.۱۷۶ تومان است.
  • برای بازپرداخت ۳۵ میلیون تومان تا سقف اعتبار ۱۸ ماه مبلغ ۲.۳۵۱.۷۱۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

حداکثر مدت باز پرداخت‌های ازکی وام

  • برای اعتبار ۵۰ و ۷۵ میلیونی  ۱۸ ماه
  • برای اعتبار ۲۵ میلیونی  ۱۲ ماه

مقدار سود در خرید کالاها

مقدار سود اعلامی برای خرید کالا ۲۲ درصد در نظر گرفته شده است که این نرخ بر اساس نوع طرح انتخابی شما بین ۲۲ تا ۲۶ درصد است.

توجه داشته باشید اگر قصد خرید بیمه داشته باشید، مقدار سودی محاسبه نخواهد شد.

آیا بازپرداخت اقساط ازکی وام جریمه دارد؟

با توجه به طرح BNPL در صورتی که دو ماه از زمان پرداخت اقساط گذشته باشد و دیر کرد داشته باشید باید جریمه‌ی ۲ درصدی پرداخت کنید.

نقد کردن اعتبار ازکی وام

در حال حاضر امکان نقد کردن اعتبار مالی ازکی وام وجود ندارد، اما در آینده‌ای نزدیک احتمالاً از طریق لینک نقد وام اعتباری به راحتی بتوانید مبلغ اعتباری خود را به حساب‌‌تان واریز کنید.

13 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره ازکی وام و نقد کردن اعتبار آن»

  1. علیرضا حسن زاده یکتا

    سلام من ده روز هست که از ازکی وام میخواهم وام بگیرم مرا رعد می‌کنید من که چک برگشتی ندارم مانده بانک هم بالا هست مدارک هم درسته چرا رعد میکنید با تشکر از شما

  2. مهدی نادری

    سلام من وام گرفتم و مقداری از اعتبارم مانده بود ک زمان مصرف وام تموم شد و مبلغ وامی ک مانده بود صفر شد و الان دارم قسطی ک میدم مربوط ب کل مبلغ هست الان مبلغی ک تو حسابم بوده صفر کردن چی میشود

  3. چهار روزه مدارک رسیده دستشون اما اعتبار رو واریز نمیکنن ، خودشون گفتن تا حداکثر سه روز کاری اعتبار شارژ میشه
    پشتیبانی به شدت ضعیف سرعت عمل ضعیف ، اصلا پیشنهاد نمیکنم حتی سمتش هم نرید ، فقط کلاهبرداریه با این درصد های سنگین و علاف کردن مردم

    چهارشنبه ۱۱ بهمن مدارک رو ارسال کردم و فرداش رسید ، حالا امروز ۱۷ یعنی سه شنبه
    الان یک هفته منتظریم برا ی وام

  4. پیشنهاد نمیکنم به هیچ وجه
    یک شرکت کلاهبردار که فقط درصد های سنگین از شما می‌گیره…
    من یک هفته میشه مدارک رو ارسال کردم و رسیده دستشون اما خبری از اعتبار نیست
    سرعت عمل بشدت افتضاح ، پشتبانی افتضاح کلا هیچیش بدرد نمیخوره اصلا سمتش هم نرید
    (با توجه به گفته خودش که تا حداکثر سه روز اعتبار رو شارژ میکنن) اما الان یک هفته گذشته
    به پشتبانی هم زنگ میزنی ی اپراتور صدای ظبط شده گذاشتن که اصلا جواب منطقی هم نمی‌ده…
    مردم علاف شما نیستن که با این همه سود و معطل کردن تون بیان وام بگیرن

  5. کیوان قانع راد

    اصلا فایده ندارد اولا با احتساب ما به تفاوت نقدی و قسطی سود دریافتی ۴۰ درصد میشود نه ۲۲ درصد.دوما ابتدا هزینه اعتبار سنجی را از شما میگیرد و سپس مدارک شما را قبول نمیکند. چک صیادی من و قبول نکرد چون گفت باید صیادی جدید (بنفش باشد) در حالی که اصلا در راهنمای سایتشان این مطلب و اعلام نکرده بودند و فقط نوشته بودند چک صیادی.
    متاسفانه فقط برای دریافت هزینه های اعتبار سنجی و افتتاح حساب هست بیشتر نه وام دادن

  6. من با فیش حقوقی ۴۰ تومن و گرید اعتباری A ایرانیان و چک بنفش هر رقمی درخواست دادم رد اعتبار شدم.کلا سر کاریه .منابع اعتباری ظاهرا ندارند .

  7. در صورت گرفتن وام می‌توان آن را نقد کرد قبل از سال لوازمی خریدم که با قرض بود الان باید قرض مردم را نقد بدهم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت