راهنمای ارسال تصویر احراز هویت

مرحله احراز هویت از مراحل اصلی و الزامی فرایند دریافت درگاه یا لینک پرداخت اینترنتی می‌باشد و در جهت افزایش امنیت و تسهیل پیگیری تراکنش‌ها بسیار موثر است. این مرحله در حال حاضر شامل اخذ اطلاعات و مدارک هویتی، اطلاعات مربوط به نوع فعالیت و کسب و کار و بررسی آن بوده و بیان کننده میزان اعتبار مشاغل و کسب وکارهای متقاضیان، صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و افرادی که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می‌کنند، می‌باشد.

صاحبان کسب و کارهای مختلف با بهره‌گیری از خدمات پرداخت اینترنتی ارائه شده توسط پرداخت‌یارها می‌توانند در کنار ارائه روشی سریع، آسان و مطمئن جهت پرداخت هزینه خدمات و کالاهای خریداری شده توسط مشتریان خود، با به نمایش گذاشتن نام یا عنوان کسب و کارشان در درگاه پرداخت اینترنتی، اعتبار و اطمینان خاطر بیشتری را در هنگام پرداخت برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

مدارکی که هنگام گرفتن تصویر باید در دست گرفته شود، عبارتند از :

کارت ملی
فرم تعهدنامه

نکات مهم جهت تهیه عکس احراز هویت

کارت ملی

کارت ملی خود را به گونه ای در دست بگیرید که مشخصات آن کاملا واضح و خوانا باشد.
در صورتی که کاربری کارت ملی ندارد، می‌تواند این گزینه را با شناسنامه جدید (شناسنامه عکس دار و حاوی شماره ملی) یا پاسپورت معتبر جایگزین کند.

متن تعهدنامه
متن تعهدنامه را به صورت دست نوشته روی یک کاغذ بنویسید، نام کامل به همراه تاریخ و امضا به صورت واضح در زیر آن قید شود.
از نوشتن متن با ماژیک خودداری نمایید.

اینجانب ضمن مطالعه کامل و تایید قوانین استفاده از سرویس های پرداخت شرکت رایان پی، مدارک خود را جهت احراز هویت ارسال مینمایم. همچنین متعهد می‌شوم که از سرویس دریافتی تنها در سایت/ صفحه به آدرس ………….. با موضوع فعالیت …………. استفاده نمایم.

نام و نام‌خانوادگی : امضا:

سایر نکات مهم:

  • مدارک باید کاملا خوانا و واضح باشند، عکس های تار و ناخوانا تایید نمی شوند.
  • تصویر باید شفاف و بدون عینک باشد.
  • تصاویر نباید به صورت آینه ای یا معکوس باشند. در زمانی که شما از دوربین جلو (سلفی) استفاده کنید، تصاویر بصورت آینه ای خواهند شد.
  • رعایت حجاب اسلامی برای بانوان الزامی می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست درگاه پرداخت